, i tu na początku mam pytanie: Co się może dziać że jak silnik jest zimny to trzeba troszkę nim pokręcić żeby zapalił?? Ale jak jest już troszkę zagrzany to pali od strzału. PozdrawiamModerator: Moderator
, i tu na początku mam pytanie: Co się może dziać że jak silnik jest zimny to trzeba troszkę nim pokręcić żeby zapalił?? Ale jak jest już troszkę zagrzany to pali od strzału. Pozdrawiam
Miłego jeżdżeniamoże tak może nie bo takie objawy jak opisałeś marcinkoz2910 to wystepują jeżeli czujnik tęperatury cieczy jest walnięty wiem bo miałem to samo i ako nie ma nic z ytm wspólnegoPiotr Bąk napisał(a):Witam. marcinkoz2910 , może to wcale nie jest wina silnika.Skoro niedawno kupiłeś autko to napewno poprzedni właściciel nie włożył Ci nowego akumulatora a może tu własnie jest cały szkopuł. Przy rozruchu benzyniaka najważniejsze jest mocne kponięcie alumulatora a nie to żeby nim kręcić i kręcić. Jeżeli to akumulator to bedziesz to widział przy rozruchu jeżeli wszystkie światełka bedą Ci przygasać. Pózniej jak się wszystko zagrzeje to alternator zrobi swoje a i na cipłym silniku jest juz zupełnie co innego. Sprawdź to a jak nie to to można radzic dalej. PozdrawiamMiłego jeżdżenia


więc myślę że to jednak akumulator. A co Wy na to 
nie tyle z zapłonem co komp widzi np: że silnik jest gorący i nie włączy się ssanie i sprubuj rano odpalić auto bez ssania krecisz i krecisz aż odpali ale szlak trafia że tyle trzeba kręcić np:1 minute i za to ten czunik też jest odpowiedzialnymarcinkoz2910 napisał(a):to tak dowiedziałem się ze ten czujnik jest odpowiedzialny za pokazywanie temperatury cieczy a z tego wnioskuję że ze zapłonem nie ma nic wspólnego,

, no faktycznie to może być to
Ale i tak mam już zamówiony taki czujnik i jak przyjdzie to go założę i zobaczymy jak bedzie gadał, ale myśle ze to akumulator bo w połączeniu z prostownikiem odpalił od strzału (jakieś 1 do 1,5 obrotu, a normalnie było po 4,5 obrotu
) ale mam nadzieje że się z tym uporam, dziekuję za zainteresowanie sie tym tematem. Ale jak to wykombinuję to dam znać jaki wynik 
marcinkoz2910 napisał(a):Witam. Jestem tutaj nowy i dopiero zaczynam moją przygodę z golfem III, i tu na początku mam pytanie: Co się może dziać że jak silnik jest zimny to trzeba troszkę nim pokręcić żeby zapalił?? Ale jak jest już troszkę zagrzany to pali od strzału. Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości