Problemy z mocą

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problemy z mocą

Postprzez JokerGTI » 1 maja 2014, o 20:32

Witam! Koledzy pomóżcie! :-/ Szukałem na Google ale naprawdę ciężka sprawa. Mam problem z mocą. A konkretnie... mój golf ma 115PS ale nie zawsze. Byłem juz u dwóch mechaników z tym i oboje mówili ze nie bardzo wiedza o co kaman(mozliwe ze nie chcialo im sie myslec :-P ) ale wyregulowali mi go. i bylo dobrze. rwał jak szalony ale niestety tylko przez jakiś czas i potem stopniowo sie pogarszało. Druga ważna sprawa to, to że wiecej mocy nabiera przy ok 2tys obr no ale napewno nie 115ps i gdy dodaję gazu reaguje jak by z opóźnieniem. I jak ostatnio grzebalem przy sondzie lambda(przerwany kabelek) bylo lepiej troche z tą moca ale i to minęło. Macie jakieś pomysły co może byc przyczyną? Liczę na waszą pomoc bo już powoli tracę nadzieję :-(
JokerGTI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 17:44
Lokalizacja: Pomorze

Problemy z mocą

 

Postprzez trollu » 1 maja 2014, o 22:40

po pierwsze zapoznaj się z regulaminem forum i zaprzyjaźnij się z opcją "szukaj". opisane jest chyba wszystko, poczytaj o czyszczeniu przepływki, przepustnicy itd
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez JokerGTI » 4 maja 2014, o 20:53

Przepływomierz i przepustnica wyczyszczona na błysk i niestety dalej jest to samo. teraz trzyma nawet troszke wyższe obroty(około 1000-1100). Myślę że następnym krokiem bedzie regulacja przepustnicy. Widać że już przede mną była grzebana. Przy okazji zauważyłem ze nie mam jednego wężyka który powinien wychodzić od puchy filtra powietrza i nie bardzo wiem gdzie powinien byc podłączony drugi jego koniec :cry:
JokerGTI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 17:44
Lokalizacja: Pomorze

Postprzez MiroGti » 6 maja 2014, o 13:01

Jeden wężyk od filtra idzie do klapki wewnątrz filtra od strony kielicha jest wkładany a drugi jest połączony do trójnika co jest podpięty regulator ciśnienia paliwa i przepustnica mniej więcej pod tą rurą od filtra powietrza do przepustnicy widać od góry ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 6 maja 2014, o 21:48

JokerGTI, czyszczenie nic tu nie daje i nie jest potrzebne szczególnie jeśli o przepływomierz chodzi. Musisz zrobić przegląd: upewnić się co do stanu świec, kabli zapłonowych, ustawienia rozrządu i ustawienia wyprzedzenia zapłonu (potrzebna lampa stroboskopowa), a potem dokładnie sprawdzić miernikiem TPS i przepływomierz, oba te urządzenia to sa w zasadzie zwykłe potencjometry i na forum masz opisane jak sprawdzić czy sa sprawne. Jeszcze zostają czujniki temperatury cieczy i powetrza w dolocie (normy oporów takie same są na forum). Istotne jest żeby wszystkie węże w dolocie nawet z tymi cienkim rurkami od filtra i od odmy były szczelne.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez JokerGTI » 11 maja 2014, o 15:53

Golfina zrobiona! Po ponownym wykręceniu przepustnicy okazało się że klapka jest uchylona. Odkręciłem śrubkę regulującą i obroty spadły tak jak powinno byc:) Druga przyczyna mogło być dziurawy wąż(kolanko gumowe) który jest podłączony bezpośrednio do przepustnicy. Oczywiście wymieniłem... Wężyki które wychodzą od puchy filtra będę miał w pn i zaraz założę.
Udział w tym wszystkim miał tez na pewno przerwany kabel od sondy Lambda który naprawiłem jakis tydzien prędzej.
Golf chodzi dobrze, jest silny jak powinien i obroty nie falują.
Dzięki za pomoc! :ok:
JokerGTI
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24 kwi 2014, o 17:44
Lokalizacja: Pomorze


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 17 gości

cron