Problemowa Vr6

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problemowa Vr6

Postprzez ZabciaVR6 » 26 gru 2020, o 15:24

Witam, od ponad trzech lat jestem posiadaczem kultowej trójeczki z 2.8 VR6. Może zacznę od początku auto kupiłem na odbudowę, elektryka była do ogarnięcia, silnik klekotał najważniejsze buda była zdrowa i w dowiedzie i po vin VR6. Samochód dostał już nowy silnik bo w starym silniku już tylu fachowców dlubało że nic się nie nadawało oprócz rozrządu. I problem nie ustanie czy w starym silniku czy w nowym był z nierówna praca silnika na biegu jałowym czy tez na biegu. Do 90’stopni ma obroty około 1500 gdy ma temp około 90 spadają mu poniżej 500 i gaśnie. Magik od elektryki powiedział ze to krokowy. Były kupowane trzy (używane, nowe) problem dalej nieustannie. Kupiłem używany za czwartym razem wraz z tymi podciśnieniami, stelażem i filtrem(czy tam tłumikiem) z auta które przy mnie chodziło i wszystko z nim było wporzadku. Ale u mnie nie pomogło, Świece, przewody, NGK, kopułka palec Bosh wszystko nowe. Już auto w same naprawy i magików nowy silnik wraz z przekładka i wszystkimi czujnikami nowymi z Aso poszło 12tys przez trzy lata i dalej nie chodzi jak powinno, na obroty wykręca się ładnie, przyspiesza również super, ale te wolne obroty. Już nie wiem kto mógłby go ogarnąć. Dużo fachowców teraz nie chce nawet do przyjąć bo twierdzą „Stary samochód wszystko może być popsute” albo „do tego silnika już nic nie da się dokupić” i powolutku ręce opadają. Ja mechanikiem nie jestem, dużo ogarnę przy aucie ale już nie mam pojęcia co może być w nim uszkodzone. Może ktoś miał kiedyś podobne objawy, chodź internet przekopany i nic nie znalazłem.

Pozdrawiam Adrian
Załączniki
<
7099B174-B456-4C9B-B234-C6327CE30579.png
ZabciaVR6
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 gru 2020, o 15:02
Rocznik: 1992
Silnik: 2800
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Problemowa Vr6

 

Re: Problemowa Vr6

Postprzez Smolak » 9 sty 2021, o 14:43

Witam
Masz vr na aparacie zapłonowym, więc model do 1994/95. Ja mam na module z cewkami od 1995.
1. Mój ma od przodu po prawej 3 czujniki wodne: żółty od wentylatora chłodnicy, brązowy od klimy, niebieski od komputera - ssanie - i ten był wymienił na odpowiedni dla vr6 - sensor G62 - aby miał odpowiedni zakres temperatur.
2. Podstawa to wyjęcie i wyczyszczenie przepustnicy i ustawienie potencjometru gazu... i tu może najlepiej pożyczyć na chwilę inną całą przepustnicę - godzinka przekładki.
3. vag zapis i usunięcie błędów - wstaw tu błędy.
Pozdrawiam

ps
w razie czego dzwoń - 690513361
Smolak
Czytacz
 
Posty: 128
Dołączył(a): 5 cze 2007, o 23:44
Lokalizacja: Kluczbork


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości