problem z wkreceniem sie na obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z wkreceniem sie na obroty

Postprzez strzeliniasty » 18 sie 2013, o 13:45

witam

forumowicze mam problem.

wczoraj wymienilem rozrzad, zostalo wszystko ustawione tak jak ksiazka pisze, wszystko zostalo zmontowane i niespodzianka - autko nie odpala

dopiero krecenie aparatem zaplonowym pomoglo w uruchomieniu silnika. ale silnik pracowal w trybie awaryjnym czyli obroty do 5tys i koniec

podpiecie pod VAG - czujnik halla poza wartosciami granicznymi czyli trzeba bylo ustawic zaplon.

powoli do skutku, silnik wypadl z trybu awaryjnego.

dzisiaj podroz do wroclawia i na powrocie nie wiadomo skad sie to wzielo.
silnik strasznie wolno reaguje na pedal gazu - powolne wciskanie powoduje rozpedzanie sie autka (co prawda powolne ale zawsze to do przodu) a gwaltowne wcisniecie gazu powoduje dlawienie sie silnika - rozpedza sie ale nie tak jak powinien - chce jechac ale nie moze.

po powrocie podlaczylem pod vaga - zero bledow

zaznacze ze kopulka, palec, przeewody, swiece, filtr paliwa i gazu wymienione.
uklad dolotowy szczelny zadnych dziurek w dolocie.

moze ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy to z gory dziekuje za podpowiedzi
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

problem z wkreceniem sie na obroty

 

Postprzez trollu » 20 sie 2013, o 23:15

jak ustawiałeś zapłon w AGG? to samo jest na Pb i elpidzi?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 21 sie 2013, o 09:11

Pomysł jaet taki żebyś sprawdził ustawienie rozrzadu jeszcze raz, koniecznie też kółka wałka pośredniego o czym się zapomina czesto, na koniec odpowiednie założenie aparau zapłonowego na znak i ma chodzić jeśli zmiana rozrzadu była winna, a nie inna niezależna awaria.
Zapłonu nie ustawiasz, masz włożyć w odpowiedniej pozycji aparat, to umożliwia ECU odpowiednie sterowanie zapłonem. Myć może przed zmianą rozrządu kółko walka pośredniego nie było właściwie ustawione co potem ktoś skorygował kręcąc aparatem nie wiadomo jak.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez trollu » 21 sie 2013, o 15:39

no właśnie dlatego pytam jak ustawiał bo w ADY/AGG nie da się obrócić aparatu
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 23 sie 2013, o 14:12

nie da się? Nie wiedzialem, ale napewno można go włożyć mimo że wałek pośredni jest w złej pozycji - na jedno wychodzi.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez strzeliniasty » 24 sie 2013, o 22:29

problem rozwiazany - aparat przestawiony o 180st i malo ciagle nie pracowal jak mial pracowac wiec sruba wykrecona by bolce sie nie blokowaly i lampa stobo - zaplon ustawiony dodatkowo wymieniony krokowiec od gazu bo sie zablokowal w pozycji zamkniety i teraz autko smiga jak ta lala
Avatar użytkownika
strzeliniasty
Members
 
Posty: 2656
Dołączył(a): 9 paź 2008, o 22:42
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 39 gości