Problem z silnikiem!!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z silnikiem!!

Postprzez Damianek12 » 1 maja 2012, o 12:08

Witam was Serdecznie. Mam problem z golfem. Od jakiegos czasu jak go kupilem zaczely mi zaworki stukac. Byłem u mechanika stwierdzil ze to szklanki. Wymienilem ale nadal to samo.Olej tez nadawał się do wymiany .Potem stwierdzil panewki ale tez byly ok. No nic jezdzilem tak. Od 3 dni zacząl mi szarpac i przerywac jak sie rozgrzał. Wyjąłem 1 swiece i chodzil. Czyli wiem ze nie pali na jeden gar. Głowica jest szczelna bo plyn nie ubywa,temperature trzyma 80 stopni... Oczywiscie stukanie jest nadal. Czy to zaworki uszkodzone?wałek rozrządu?prowadnice zaworów?? bo przed wymianą szklanek 2 zaworki prawdopodobnie dostaly. Pomorzecie?? :cry:
Damianek12
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 12:00
Lokalizacja: Nowe

Problem z silnikiem!!

 

Postprzez trollu » 1 maja 2012, o 13:44

po pierwsze to że masz silnik benzynowy nie mówi nam nic. Rok, kod silnika, pojemność?
czemu zawory dostały? był źle ustawiony rozrząd, zerwał się pasek? od rozklekotanych szklanek chyba by się takie coś nie stało. jeżeli zawory są pokrzywione to chyba nic Cię nie ratuje jak ściągać głowicę. sprawdzałeś elektrykę czy jest iskra na wszystkich świecach?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez prezesik » 1 maja 2012, o 14:04

Damianek12, jaki model silnika?
U mnie był problem ze stukaniem - okazał się luźny łańcuch napędu pompy ( pukał o obudowę ). Wystarczy poluzować pompę w dół, aby napiąć łańcuch - finito.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Damianek12 » 1 maja 2012, o 14:11

Pojemnośc 1.6,rocznik 1993 ;) Ja jak go kupiłem to lekko stukało. potem byłem u mechanika i stwierdził ze z oleju jest juz smoła. no to go wymieniłem. ale stuki nie przestały, po wymianie szklanek mechanik stwierdzil ze tak 2 szklanki dostaly a przez to mogly dostac 2 zaworki. no i jak widac problem mam niesamowity. Rozrząd był dobrze ustawiony,pasek wyglądał na nowy. Kable mam Nowe,kopułke i świece
Ostatnio edytowano 1 maja 2012, o 14:15 przez Damianek12, łącznie edytowano 1 raz
Damianek12
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 12:00
Lokalizacja: Nowe

Postprzez prezesik » 1 maja 2012, o 14:13

Damianek12 napisał(a):Pojemnośc 1.6,rocznik 1993
ABU, AEE, AEA, AFT?

tu masz zdjęcia silników:

http://www.golf3.pl/topics28/zdjecia-si ... t14332.htm

ale wg mnie będzie to luźny łańcuch napędu pompy oleju.

Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Damianek12 » 1 maja 2012, o 14:17

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dcc ... ecc05.html ABU taki mam silnik ;) 1.6 75
km. Powiadasz,że łańcuch?? to jest takie tykanie mocne. Na zimnym silniku chodził dobrze ale tykało. jak jechałem i sie rozgrzał to zaczął przerywać i szarpać. mozna powiedziec ze przestał chodzic na jeden gar. To od łańcucha??
Ostatnio edytowano 1 maja 2012, o 14:22 przez Damianek12, łącznie edytowano 1 raz
Damianek12
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 12:00
Lokalizacja: Nowe

Postprzez Dj_Crazy » 1 maja 2012, o 14:21

A widzisz damian, mówiłem ci że koledzy z forum napewno pomogą ;) :cwaniak:
Avatar użytkownika
Dj_Crazy
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 16 sie 2010, o 15:49
Lokalizacja: CSW Nowe

Postprzez prezesik » 1 maja 2012, o 14:23

Damianek12 napisał(a):Powiadasz,że łańcuch?? to jest takie tykanie mocne.
Jeżeli mocno słychać przy alternatorze to bankowo łańcuch. Weź jakiś drewniany kij od szczotki, jeden koniec przytknij do ucha, drugi do miejsca stukania, wtedy dokładnie określisz gdzie stuka.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez Damianek12 » 1 maja 2012, o 14:34

I tak przyłożyłem do pokrywy zaworów. Z jednej strony stukało bardziej. bodajże po stronie lewej. Ale to bardziej stuka między pokrywą zaworów a wtryskiem.
Damianek12
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 1 maja 2012, o 12:00
Lokalizacja: Nowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości