Problem z silnikiem 1.4 ABD

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z silnikiem 1.4 ABD

Postprzez deeejaydave » 7 paź 2013, o 23:00

Witam jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość ;)
Mam problem odnośnie silnika jak w temacie a mianowicie ile przychodzi śrub do skręcenia skrzyni z silnikiem. Miałem autko u jakiegoś śmiesznego mechanika który miał przełożyć sinik porozkręcał auto i nie mógł znaleźć silnika. Znalazłem silniczek z seata cordoby przełożyłem osprzęt i teraz mam problem ze skręceniem skrzyni. Dostałem tylko 2 śrubki podajże M12 a otworów jest 5, trzy gwintowane i dwa z taką tulejką wystającą i jakby ktoś mógł wrzucić zdjęcie jak zamocowany jet przedni wspornik. Z góry dziękuję ;)

[ Dodano: 2013-10-08, 23:03 ]
Silniczek już wsadzony wszystko działa prawie dobrze. Mam problem tylko z paroma rzeczami:
- kopci mi kolektor wydechowy (podejrzewam ze to od WD40 którym był popsikany)
- jak ustawić biegi? (przed skrzynia jest taki wodzik na który wchodzi taka blaszka z bolcem i przy założeniu nie mogłem wbić ani jedynki ani dwójki przesunąłem delikatnie i teraz wchodzą te biegi ale bardzo ciężko)
-silnik jest tak jakby lekko zamulony (ma coś do tego ułożenie kopułki?)
-czy muszę jechać do podpięcia i wykasowania błędów?
deeejaydave
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 22:49
Lokalizacja: Raków

Problem z silnikiem 1.4 ABD

 

Postprzez sebastyanov » 25 sty 2014, o 22:47

witam kolego . co do mocowania nie jestem pewien musiał bym sprawdzić . ale połączenie skrzyni biegów jest na ogół proste po prostu musisz ustawić luz na skrzyni łatwo to sprawdzić kręcąc jedną półosią czy nie kręci się druga jeżeli tak to wyciągać lub wpychać wodzik w skrzyni aż do natrafienia na luz . i zapiąć ten wodzik z kulką na blaszkę od dźwigni zmiany biegów ;-) Powodzenia :ok: mam nadzieje że pomogłem chyba że bardziej obeznani użytkownicy mają inne sposoby pozdrawiam :-)
sebastyanov
Czytacz
 
Posty: 100
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 16:20
Lokalizacja: EKU

Postprzez k-m-r1 » 25 sty 2014, o 23:03

rozkrec ten wybierak kulka itp na srube 13 <2 klucze> tak by latał sobie
ale na początek wbij 1 bieg

teraz gałke ustaw tak by była szczelina 1-max 2 mm miedzy dzyndzlem na gałce a bocznym slizgiem
znajdziesz to jak zdejmiesz mieszek z gałki i tunelu

tak ustawisz gałke lewo prawo skrec tą 13 ke i sprubuj zmienic biegi
jak nie będzie szło znó korekta

ja ustawiłem tak żę rurka pod tą 13ką opiera sie o blaszke wienc regulowałem tylko na boki


ustawisz 1 bieg to reszta powinna sie poukładac

[ Dodano: 2014-01-25, 22:03 ]
kpcki bo kolektor jest ufajdany czyms

[ Dodano: 2014-01-25, 22:04 ]
kopułka czy cały aprat zapłonowy jest przestawiony?
w sumie warto było by jechac ustawic iskre

[ Dodano: 2014-01-25, 22:06 ]
błedy mogą być nigdy nie wiadomo jakie

interfejs to koszt około 40-60 zł allegro
zainstalowac program vag 301 na laptopie z systemem 32 bitowym najlepiej jakiś Xp

podpiecie będzie kosztowało z 20 zł i wiecej
chyba że masz kolege co za browar ogarnie to
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości