Problem z odpaleniem silnika Golf III 1.8 Cl benzyna

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z odpaleniem silnika Golf III 1.8 Cl benzyna

Postprzez hubertork » 8 gru 2008, o 12:23

Witam wszystkich. Mam taki problem ze swoim golfem, zdarzylo mi sie to juz wczesniej, po przekreceniu stacyjki rozrusznik kręci ale nie chce odpalić az w koncu wyladuje calkiem akumulator i dupa zimna :-D. Nie wiem czy to kwestia elektryki pojazdu czy raczej jakiejs cześci mechanicznej. Prosilbym o jakas porade ewentualnie jakis warsztat w Szczecinie gdzie by mozna tanio naprawic samochod.

[ Dodano: 2008-12-08, 14:10 ]
Kwestia jest jeszcze taka, ze jak jest sucho to odpala pięknie a jak poada nie niego deszczyk to odmawia posłuszeństwa i nie chce odpalić. Też miałem taki przypadek ze w czasie ulewy jechałem do pracy i zaliczyłem ostre kałuże po drodze i mi zgasł w czasie jazdy, później nie mogłem go odpalić. Pomocy :kwasny:
hubertork
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 8 gru 2008, o 12:16
Lokalizacja: Szczecin

Problem z odpaleniem silnika Golf III 1.8 Cl benzyna

 

Postprzez wojtek070580 » 8 gru 2008, o 17:56

hej ja bym ci najpierw proponował wymienić przewody bo mogą mieć przebicie
Avatar użytkownika
wojtek070580
Badacz tematu
 
Posty: 238
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 19:23
Lokalizacja: RTA TRZEŚŃ

Postprzez K@mil » 8 gru 2008, o 18:00

Kolega wojtek070580, dobrze radzi...
Pierwsze co to sprawdz kable, byly juz podobne tematy na forum, ze golfik odmawiał posłuszeństwa w deszcz :)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez KristoF » 8 gru 2008, o 18:44

oczywiście że to tylko wina układu zapłonowego.Jak zmieniasz kable to przy okazji kopułkę i palec rozdzielacza(tez czasem mają przebicie i dodatkowo się wypalają).Możesz tez zmieić świece, zmniejszy się spalanie i silnik będzie żwawszy ;-)
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez wojtek070580 » 8 gru 2008, o 19:51

narazie wymień przewody albo zamień u ojca ja tak zrobiłem u mnie było ok u ojca lipa kupiłem przewody i jest ok
Avatar użytkownika
wojtek070580
Badacz tematu
 
Posty: 238
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 19:23
Lokalizacja: RTA TRZEŚŃ

Postprzez SotoM » 9 gru 2008, o 01:54

hubertork, warsztatu nie mam ale moge zajrzeć pod maskę twojego gofra.... to wina wysokiego napiecia...

[ Dodano: 2008-12-09, 01:08 ]
jesli nie szkoda ci kasy to ja ci proponuje pojechać po komplecie-prawie... :-) świece NGK , przewody wysokiego napiecia oraz kopółka i palec aparatu zapłonowego i przydało by sie sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu...bo mało ludzi o to dba...a to ma wpływ na wieksze spalanie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości