problem z moca silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

problem z moca silnika

Postprzez Yamakasi1988 » 4 gru 2012, o 13:05

Jechalem z olsztyna do Mrągowa , i chyba wjechałem w jakąs kałuże , nagle silnik zgasł, ciezko mi go było odpalic , jak juz odpalił po paru minutach przejechalem kawałek i znowu zgasł.
Odpaliłem go ponownie i zauwazyłem ze problem kwi w tym ze nie moglem ruszyc z 1,5 obr tylko minimum 2,5 na pierwszym biegu, jak juz bylem na trasie musialem utrzymywac 2,5 tys obrotów cały czas , poniezej 2 tys obr silnik się dławił i chcial gasnąć ale redukowałem bieg.
kidy chcialem przyspieszyc wciskajac mocniej pedał gazu silnik równiez się dławił, musialem delikatnie dodawac gaz no i praktycznie cała drogę pokonałem max na 4 biegu

Myslalem zeby moze zmienic filtr paliwa ew przepływoierzmoze cos szwankuje
czy mnial ktos kiedys podobny problem

GOLF 3 1,4 CAT benz, 96/97 r



chcialem dodac ze odpalilem samochod po 3 dniach i problem niby znikl ale wybiera sie do mechanika z filtrem paliwa
chociaz to moze i zalaly sie kable od cewki ? i dlatego tracił moc?
Ostatnio edytowano 4 gru 2012, o 16:49 przez Yamakasi1988, łącznie edytowano 1 raz
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

problem z moca silnika

 

Postprzez Paweu » 4 gru 2012, o 13:26

Yamakasi1988 napisał(a):Myslalem zeby moze zmienic filtr paliwa ew przepływoierzmoze cos szwankuje
czy mnial ktos kiedys podobny problem


w którym miejscu pod maską w mk3 z silnikiem 1.4 masz przepływkę? bo moze tylko u mnie jej nie ma? :oops:

Yamakasi1988 napisał(a):chcialem dodac ze odpalile saochod po 3 dniach i proble niby znikl ale wyiera sie do mechanika z filtrem paliwa
chociaz to moze i zalaly sie kable od cewki ? i dlatego tracił moc?


Wina nie leży po stronie filtra.. Ale profilaktycznie możesz go wymienić. ;p

Odpal golfa wieczorkiem i podnieś maskę.. Bo może przewody WN mają już dość. I tu bym upatrywał przyczyny.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Yamakasi1988 » 4 gru 2012, o 14:03

filtr bedzie jutro wymieniony profilaktycznie bo jednak troche czasu minęło od jego wymiany

a kabelki WN tez własnie sie dowiedzialem zeby sprawdzic wieczorem :) wiec dzis odpale wieczorkeim podniose maske i zobaczę czy cos nie iskrzy ;/

a co do przepłwyki to ja sam dokladnie nie wiem nie jestem dobry z mechaniki :) mam wykształcenie chemiczne . z mechanika u mnie na bakier :P
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo

Postprzez Paweu » 4 gru 2012, o 14:14

Yamakasi1988 napisał(a):a co do przepłwyki to ja sam dokladnie nie wiem nie jestem dobry z mechaniki :) mam wykształcenie chemiczne . z mechanika u mnie na bakier :P


Chemiczne powiadasz... Możemy zatem coś 'upędzić' :lol:

Na początek kable... tylko jak już bedziesz wymieniał to niech to będzie cos markowego.. bikos.. reszta tanich zamienników to szit. :ok:
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez Yamakasi1988 » 4 gru 2012, o 14:18

no chemiczne chemiczne dokladnie inzynieria chemiczna :P

no jutro zmiana filtru jak mowilem i pozneij wezmę się za kabelki :)
Yamakasi1988
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 4 gru 2012, o 12:52
Lokalizacja: Olsztyn / Mrągowo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 22 gości