Problem z golfem

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem z golfem

Postprzez mejzon5 » 9 gru 2012, o 18:21

Witam posiadam Golfa III 1.8 w benzynie ostatnio miałem problemy z odpalaniem po czym auto na ulicy szarpało i gasło samo z siebie do tego dziwnie chodzi jak by nie na wszystkie gary, dzis wymieniłem swiece i dolałem oleju i po przejechaniu ok 5 km zaczela piszczec kontrolka od oleju i padło i bez rady odpalenia, wskaznik oleju byl suchutki a odkrecajac wlew do oleju strasznie waliło benzyna. Może ktos pomoc?
mejzon5
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 11:37
Lokalizacja: leszno

Problem z golfem

 

Postprzez trojeczkaGT » 9 gru 2012, o 20:10

znikl Ci caly olej z bagnetu ?

a czy pojawialy sie jakies dymki z wydechu ? olej Ci wycieka gdzies ?

jezeli czuc w oleju zapach benzyny-spalin to mozliwe ze wysiada uszczelka pod glowica. chociaz upewnilbym sie czy nie ucieka Ci olej gdzies na zewnatrz.
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1744
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez mejzon5 » 9 gru 2012, o 22:05

Tak, po przejechaniu 5 km bylo sucho. Przy gazowaniu na luzie na ok 3tys obrotow wydobywal sie czarny dym z wydechu.
mejzon5
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 11:37
Lokalizacja: leszno

Postprzez trollu » 10 gru 2012, o 01:23

silnik chyba do remontu. wg mnie pierścienie lub uszczelniacze
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez michaal » 10 gru 2012, o 11:42

silnik chyba do remontu

Albo do wymiany skoro na silniku bez oleju gazował do 3 tyś.
michaal
Badacz tematu
 
Posty: 349
Dołączył(a): 21 kwi 2009, o 17:37
Lokalizacja: Mierzyce/Wieluń

Postprzez trollu » 10 gru 2012, o 14:08

ja bym najpierw ocenił jakie są uszkodzenia, jaki byłby koszt naprawy i wtedy rozważył wymianę silnika. Ale nie sposób się nie zgodzić, że naprawa może być nieopłacalna
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez antonio » 10 gru 2012, o 21:08

ale jak zrobi to pewne co ma.A jak kupi 2 padło to kasa posazła :wstyd: chyba lepiej do inwestować i zrobić go na igłe
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ

Postprzez mejzon5 » 10 gru 2012, o 21:31

co do gazowania i czarnego dymu to robiłem gdy olej byl a po przejechaniu tych kilku km to całkiem wyparował.
mejzon5
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 11:37
Lokalizacja: leszno

Postprzez antonio » 10 gru 2012, o 21:58

remont podobny temat mam ja,myślę nad 2 ale żeby gorszego nie trafić czy remont kapitalny cały od podstaw na igłę ;-)
Avatar użytkownika
antonio
Badacz tematu
 
Posty: 209
Dołączył(a): 15 sty 2012, o 16:17
Lokalizacja: WPN/NSZ


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 17 gości