Problem Układ paliwowy VW Golf3 1.8 66Kw

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem Układ paliwowy VW Golf3 1.8 66Kw

Postprzez krupek786 » 10 lut 2012, o 10:09

Witam posiadam VW Golfa3 1.8 66KW z 1993r dodam że autko jak na swój rok posiada całkiem bogate wyposażenie min 2 poduszki ABS elektryczne szyby\lusterka\szyber dach,złącze OBD, regulowane koło kierownicy fabryczne webasto ale mam kłopot z moim autkiem,problem polega na tym że gdy mam około 15litrów benzyny w zbiorniku lub mniej auto odpala na 2\3 czasami 4 razy ale gdy w Golfie jest około 20L i więcej auto pali na dotyk dodam że podczas tankowania cały czas pistolet odbija jak przy zapowietrzonym zbiorniku to samo ma się do webasto gdy paliwka jest więcej webasto działa super ale przestaje gdy mam mniej paliwa.Może ktoś z kolegów przerabiał taki problem bo jest to ućiążliwe i drogie żeby nonstop dolewać paliwa żeby cieszyć sie jazdą . Pomóżcie

Tematy piszemy w odpowiednich działach.
Ostatnio edytowano 10 lut 2012, o 21:43 przez krupek786, łącznie edytowano 1 raz
krupek786
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 09:16
Lokalizacja: Żary

Problem Układ paliwowy VW Golf3 1.8 66Kw

 

Postprzez prezesik » 10 lut 2012, o 22:10

Często przyczyną jest brak założonego oringu uszczelniającego na pompie. Bez tego oringu pompa się "zapowietrza" i często występują takie objawy jak piszesz. Niekiedy nawet auto może gasnąć przy ostrym hamowaniu lub przy ostrym skręcaniu w prawo lub lewo.
A filtr paliwa kiedy był wymieniany? Może najwyższy czas...
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez krupek786 » 11 lut 2012, o 00:50

:-o Dzięki Prezesik25 za te informacje szczerze nigdy nie zwracałem uwagi na oring przy nakrętce mocowania pompy paliwa czy jest ani nie zastanawiałem się czy powinna być jeżeli o niej właśnie mowa jeśli nie o niej mówimy to oświeć mnie bardziej,sprawdzałem długość smoka, zawór zwrotny, membrane monowtrysku ,wymieniłem filter paliwa i przewód odpowietrzenia zbiornika.Dzisiaj kolega prowadzący szrot powiedział mi że na 100% jest to wina zaworu odpowietrzenia zbiornika ale w moim aucie po odkręceniu korka paliwa nic nie syczy,a po zatankowaniu za 100zł wszystko działa dopiero przy rezerwie wstyd odpalać śliczne autko pod zakładem hehe jutro biorę się za sprawdzenie tego oringu wielkie dzięki za rzucenie nowego tropu . Ps masz może informacje czy wyposażenie mojego auta jakie opisałem w moim zapytaniu było dostępne w 93roku bo co niektórzy z moich kolegów uważają ze auto musiało być przeszczepione :lol: posiadam wszystkie papiery rachunki instrukcje itp co dał salon i serwisy do 2009r kiedy to golfik trafił do Polski,może jest jakaś strona by sprawdzić vin bo wkurza mnie gadka koleguw typu na bank przeszczep albo że w 2009 dziatkom pod Berlinem go buchli . Jeszcze raz dzięki pozdrawiam
krupek786
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 10 lut 2012, o 09:16
Lokalizacja: Żary


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości