Problem :(

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Problem :(

Postprzez tasiorosw » 10 cze 2011, o 23:26

Witam. nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale ale nie wiedziałem gdzie przylepić ten temat .
Posiadam golfa III 1.8 benzyna. samochód się szybko grzeje po przejechani kilometra jest już 90 stopni potem rośnie a wentylator się wogule nie załącza węże sa gorące chłodnica też. i przy odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego wypycha mi wodę :kwasny:
:(
tasiorosw
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 23:23
Lokalizacja: Ostró wielkopolski

Problem :(

 

Re: Problem :(

Postprzez K@mil » 10 cze 2011, o 23:32

tasiorosw napisał(a):Witam. nie wiem czy pisze w odpowiednim dziale ale nie wiedziałem gdzie przylepić ten temat .
Posiadam golfa III 1.8 benzyna. samochód się szybko grzeje po przejechani kilometra jest już 90 stopni potem rośnie a wentylator się wogule nie załącza węże sa gorące chłodnica też. i przy odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego wypycha mi wodę :kwasny:
:(


Trzeba sprawdzić czy dziala czujnik.. Jak masz chlodnice to po prawej jej stronie masz czujnik ktory jest wkrecony w chlodnice... odepnij kostke i zmostkuj kabelkiem dwa kabelki z kostki... Powinien wlaczyc sie wentylator ...

Co do zbiorniczka wyrownawczego :P zawsze bedzie tam robilo sie podciśnienie dlatego nigdy nie mozna odkrecac korka na zapalonym silniku bo mozna sie poparzyć (to dziala tak samo jak woda w czajniku ktora sie gotuje)
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Re: Problem :(

Postprzez tasiorosw » 10 cze 2011, o 23:36

Ale nawet przy zapalonym silniku mi wyrzuca wodę i to nie mało
i jak sprawdzić czy czujnik działa ??
tasiorosw
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 7 cze 2011, o 23:23
Lokalizacja: Ostró wielkopolski

Postprzez prezesik » 11 cze 2011, o 01:02

Ale nawet przy zapalonym silniku mi wyrzuca wodę i to nie mało

Ale jak już odkręcisz korek to nadal wywala płyn? A jak płyn w zbiorniczku zachowuje się po dodaniu gazu? - wywala wtedy najwięcej?

Jeżeli wywala płyn po dodaniu gazu to najprędzej wina uszczelki pod głowica. Przerabiałem to u siebie już 2x. Za każdym razem uszczelka puszczała między płaszczem wodnym a komorą spalania. Spaliny walą w układ chłodzenia, stąd b.duże ciśnienie w układzie oraz wywala płyn przez zbiorniczek. Na zegarach temp. szybko wzrastała oraz przekraczała 110 stopni.
Także kolego jeżeli masz ww objawy to szykuj się na wymianę uszczelki pod głowicą.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez nitek » 11 cze 2011, o 08:19

NA 100% to uszczelka pod glowica jak ci sie grzeje do 90stopni po przejechaniu 1 kilometra i wywala ci plyn jak auto chodzi na wolnych obrotach to uszczelka jest do wymiany
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez Bonix » 12 cze 2011, o 15:07

A termostat zmieniałeś ?
Avatar użytkownika
Bonix
Badacz tematu
 
Posty: 342
Dołączył(a): 9 mar 2008, o 21:33
Lokalizacja: N.D.M

Postprzez pawel1990 » 12 cze 2011, o 16:14

Miałem to samo, gotował się i kupa. Robiłem planowanie głowicy bo były wrzery, i dałem nowy termostat ktory jak sie okazało był do niczego bo się otwierał przy 98 więc troszkę za późno. Wywaliłem całkiem termostat i było ok. Musiałem zalożyć jeszcze jeden nowy, sprawny termostat ale tym już zajmie się nowy właściciel. Ogólnie to tydzień walczyłem z awarią. Jesli nie wiesz czy to termostat to sprawdz czy wąż który idzie do chlodnicy na dole jest ciepły. Jesli tak to termostat ok. Jeśli się okarze że to uszczelka to koszt planowania u mnie na wiosce to 60zł, uszczelka 50zł. Radzę odkręcić kolektor wydechowy w miejscu gdzie łączy się z pierwszym tłumikiem, (kanał potrzebny) bo jeżeli będziesz chciał odkręcić całkiem kolektor od głowicy to cięzki tam jest dostęp a i jest więcej niż pewne że śruby się poukręcają. Pozdrawiam
-----------------------------------------------------------
Byłe MK3 1.8 GT --> moj-golf/moje-gt-t21191.html

Byłe MK3 VR6 --> moj-golf/zwykle-mk3-vr6-by-pawel1990-t34070.html

Byłe MK3 GTI --> moj-golf/zielone-gti-t54087.html

Obecny B5 kombi --> inne-samochody-z-rodziny-vag/b5-variant-by-pawel1990-t64298.html
Avatar użytkownika
pawel1990
Members
 
Posty: 1007
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 08:41
Lokalizacja: Sędziszów


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości