Pompa Paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pompa Paliwa

Postprzez ZolnieZ » 25 wrz 2012, o 12:22

Witam. Posiadam VW golf 3 1.6 silnik AEE na wtrysku. Mam problem z pompa paliwa . Mianowicie . Auto moze jechac np. 200 km bez zadnej usterki, a moze byc tak ze na odcinku 20 km zgasnie co 1km. Gdy zgasnie nie slychac pompy paliwa, wiec ja wymienilem, lecz problem sie nie skonczyl. Gdy auto nie pali trzeba odpiac akumulator , pompe odlaczyc podlaczyc , poczekac chwile i auto dalej jezdzi, czasami dziala tez otworzenie drzwi. Myslalem ze to alarm dokladany zaczol swirowac bo mialem problemy z otwieraniem auta z pilota wiec go wymontowalem podlaczylem rozrusznik od alaramu na krotko ale to nadal nic nie dziala. Prosze o pomoc.
ZolnieZ
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:36
Lokalizacja: Gryfino

Pompa Paliwa

 

Postprzez jasiu0997 » 25 wrz 2012, o 12:25

immo to odpali i zgaśnie od razu :)

podmień przekaźnik
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez ZolnieZ » 25 wrz 2012, o 12:33

A powiedy mi jeszcze czy to normalne, ze przekaznik sie grzeje tak mocno ,ze az parzy .
ZolnieZ
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:36
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez pietrasiak2 » 25 wrz 2012, o 13:07

ZolnieZ napisał(a):A powiedy mi jeszcze czy to normalne, ze przekaznik sie grzeje tak mocno ,ze az parzy .

Nie , albo przekaźnik ma walnięte styki , albo ma za duże obciążenie od zacierającej się pompy paliwa , lub pompa paliwa ma słaby minus. Pytanie czy oprócz grzejącego przekaźnika kabel do pompy się nie nagrzewa lub nie masz luźnej wtyczki (pinu) przy pompie lub pod skrzynką bezpieczników . Zacznij od tego :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez ZolnieZ » 25 wrz 2012, o 13:11

Nie no pompa jest kupiona oryginalna uzywana ale dzialajaca stara tez dziala ale no juz mam druga. Kable sa ok. wtyczke zrobilem zaizolowalem. zaraz srawdze ten kabel od przekaznika. wtyczka jest sztywno ani drgnie.

[ Dodano: 2012-09-25, 12:14 ]
Zadne kable pod skrzynka nie sa luzne. czyli zostaje przekaznik. Jutro to zrobie i dam znac co i jak ;) dzieki za pomoc
ZolnieZ
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:36
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez pablomed » 27 wrz 2012, o 23:44

pamiętaj jeszcze że pompa się nie włączy (tylko na 1 sekundę po włączeniu zapłonu) jeśli czujnik halla nie wytwarza sygnału do tworzenia iskry.Więc pierwsze co sprawdź to czy jest iskra wtedy gdy nie chce odpalić, bo tak jak dotąd to pół auta wymienisz i trafisz na własciwą część albo nie trafisz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez ZolnieZ » 30 wrz 2012, o 10:28

Wymienilem przekaznik, Jest inny dzwiek pykniecia. Przejechalem sie kawalek i niby ok. Ale zobaczymy co dalej. Mam jeszcze jedno pytanie. Mianowicie gdy silnik jest zimny, chodzi tak jakby gdzies przepuszczal powietrze taki jest dzwiek dziwny .co to moze byc?
ZolnieZ
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:36
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez pietrasiak2 » 30 wrz 2012, o 11:10

ZolnieZ napisał(a): Mianowicie gdy silnik jest zimny, chodzi tak jakby gdzies przepuszczal powietrze taki jest dzwiek dziwny .co to moze byc?

Gdzie i jakie te dziwne dźwięki ? Nie wiem może nagraj to? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez ZolnieZ » 1 paź 2012, o 10:43

Wiec wymiana przekaznika nie pomogla. Wczoraj sie przejechalem i bylo ok. w pracy jezdze innym autem . Wieczorem odpalilem i znowu kibel,znowyn gasnie. Jak gasnie to jak chce odpalic nie slychac pompki, Odlacze ja , podlacze, odlacze podlacze aku. pozniej znowu zgasnie i moze jeszcze raz moze jeszcze 5 razy a pozniej lata jak glupi bez usterek? Chcialem wczoraj sprawdzic iskre, kolega wsiadl i pompka zaczela dzialac. Bo to jest w sumie chwila i juz dziala.
ZolnieZ
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:36
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez pietrasiak2 » 1 paź 2012, o 13:14

Wiesz co sprawdź połączenie w ECU ,czy tam nie ma zaśniedziałego styku i hala. Ale jeszcze martwi mnie sprawa podłączenia po alarmie i czy nadal ten przekaźnik się grzeje? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez ZolnieZ » 1 paź 2012, o 14:31

A przyblizysz mi gdzie jest to ecu. bo to jest komputer tak ? Nie wiem nie jechalem daleko i nie sprawdzalem. Mam tez takie zabe. ze musze dotknac srubke a druga reka do zapalniczki inaczej auto zgasnie po minucie moze krócej . A hala jak go spradwzic?
ZolnieZ
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 25 wrz 2012, o 11:36
Lokalizacja: Gryfino

Postprzez pietrasiak2 » 1 paź 2012, o 14:34

ZolnieZ napisał(a):Mam tez takie zabe. ze musze dotknac srubke a druga reka do zapalniczki inaczej auto zgasnie po minucie moze krócej

Może ten słicz nawala i stąd te zaniki od tego zacznij ale pisałeś że alarm wywaliłeś?
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - - http://www.hard-met.pl



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości