Pompa paliwa - szyczenie z baku + coś jeszcze

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Pompa paliwa - szyczenie z baku + coś jeszcze

Postprzez killah » 3 lis 2013, o 18:11

Siema,

Wrócił do mnie jak boomerang problem z odpowietrzeniem baku przez co jadąc z zakręconym korkiem po jakimś czasie w baku robi się podciśnienie i pompa nie wyrabia i pali bezpiecznik. To wiem jak rozwiązać bo pewnie trzeba będzie wyjąć bak i przeczyścić albo wstawić 2gi. Tutaj jasna sprawa chyba ale jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie w temacie to będę wdzięczny.

2gi problem jaki mam którego nie rozumiem to czemu czym mniej mam paliwa w baku to auto szybciej jedzie? Nie chodzi tutaj o różnice 50 litrów a 5 przez co odpada z 45kg masy. Różnicę czuć nawet po zalaniu 10 litrami. Wtedy już nie czuję na 4 biegu przyspieszenia i takie tam. Czy coś jest nie tak z pompą?
killah
 

Pompa paliwa - szyczenie z baku + coś jeszcze

 

Postprzez k-m-r1 » 3 lis 2013, o 19:36

bak sam sie odpowietrza
silnik zasysa opary

jeśli coś jest przekombinowane chodz mało prawdopodobne to tak będzie

ale ja bym stawiał na pompe

pompa tłoczy paliwo sprawdz czy w 1 minute przepompuje odpowiednią ilość i czy utrzymuje sie odpowiednie ciśnienie w układzie

co i jak sprawdzic bedzie opisane w ksiażce sam naprawiam
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez killah » 3 lis 2013, o 20:31

k-m-r1 napisał(a):bak sam sie odpowietrza
silnik zasysa opary

jeśli coś jest przekombinowane chodz mało prawdopodobne to tak będzie

ale ja bym stawiał na pompe

pompa tłoczy paliwo sprawdz czy w 1 minute przepompuje odpowiednią ilość i czy utrzymuje sie odpowiednie ciśnienie w układzie

co i jak sprawdzic bedzie opisane w ksiażce sam naprawiam


bak sam się odpowietrza ale u mnie z jakiegoś powodu tak nie jest. Tzn jeśli zasysa opary to przez to lepiej jedzie? O co Ci chodzi z przekombinowaniem? A co do pompy to dlaczego na nią stawiasz i czy to przez nią mam zapowietrzający się bak?
killah
 

Postprzez k-m-r1 » 3 lis 2013, o 22:22

bak ma sie sam odpowietrzyć dlatego coś przekombinowane

masz paliwo w baku
ono paruje
silnik zasysa opary i dopala je
do tego jest filtr weglowy oraz zaworek obok filtra powietrza któ cyka i cześć myśli że popsute co sprytniejszy mechanik ucina kabelki

jeśli faktycznie powstaje próżnia to pompa pompuje
paliwa ubywa
powstaje podciśnienie i albo zasysa wszystko z drugiej strony albo bak zapada sie
ewentualnie wywali pompę z bezpiecznika
choć częściej spotykam sie z pompą która tłoczy ale ma nieodpowiednie ciśnienie

albo zatarła sie i pali bezpiecznik i pompę
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez killah » 4 lis 2013, o 00:10

k-m-r1 napisał(a):bak ma sie sam odpowietrzyć dlatego coś przekombinowane

masz paliwo w baku
ono paruje
silnik zasysa opary i dopala je
do tego jest filtr weglowy oraz zaworek obok filtra powietrza któ cyka i cześć myśli że popsute co sprytniejszy mechanik ucina kabelki

jeśli faktycznie powstaje próżnia to pompa pompuje
paliwa ubywa
powstaje podciśnienie i albo zasysa wszystko z drugiej strony albo bak zapada sie
ewentualnie wywali pompę z bezpiecznika
choć częściej spotykam sie z pompą która tłoczy ale ma nieodpowiednie ciśnienie

albo zatarła sie i pali bezpiecznik i pompę


ja miałem wypadek w którym wpakowałem się do rowu i od tego czasu są problemy. Najpierw nie dało się jeździć z zakręconym bakiem potem już było ok na zakręconym ale podczas tankowania mi odbijał pistolet i musiałem tak co 15 zł wyjmować i wkładać pistolet ale potem się uspokoiło i było długo dobrze a teraz znowu. Mam chyba jakiś syf w baku który zapchał kanaliki.

A mówiąc o filtrze węglowym to masz na myśli że u mnie dobrze chodzi przez to czy co?

Czyli co a powinienem teraz zrobić? Wymienić bak i sprawdzić potem jak będzie na nim działała pompa i ją też wymienić potem?
killah
 

Postprzez k-m-r1 » 4 lis 2013, o 09:19

sprawdz odpowietrznik baku

zdemontuj wyczysc sobie jak masz syf

jeśli miałes wypadek bak mugł sie rpzestawic i są roblemy to tylko nowy pozostaje
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Grzesiek2507 » 4 lis 2013, o 23:00

Golfa do gory, od gory masz napewno 2 czy 3 wezyki + kostka, od spodu 3 opaski na 4 srubach, sciagasz prawe kolo i u gory przy wlewie w nadkolu bedziesz mial przykrecony jeszcze jedna srubeczka, sciagnij gumowy kondon za korkiem i wyjmuj bak. Wydaje mi sie, ze masz gdzies zlamany przewod. Zbiornik ma dosc gruby wezyk, jak wyjmiesz to go zobaczysz. Moze po wsunieciu do rowu zlamal sie i to on bruzdzi. Idzie zima to ogarnij temat, zeby potem nie marznac :-P Jakby co to mam chyba jeszcze zbiornik do mk3, nie masz daleko do mnie :hyhy:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 23 gości