POMOCY!!

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

POMOCY!!

Postprzez kantor98 » 3 lip 2010, o 14:58

Witam..Na początku chciałem przeprosic za kolejny temat,który sie powtarza,ale zaden mi nie pomogł;/....Wiięc tak mam problem z kontrolka oleju...Piszczy i piszczy gdy mam 2 tys obrotów..Gdy przygazuje problem znika....ALe gdy spadnie do 2 tys po chcili znów;//....Wymieniałem juz 3 razy czujniki cisnienia oleju niemieckie w takich samych kolorach i w tych samych barach...Wymieniałem olej na CASTROL MAGNATEC 15w40 Wraz z filtrem oleju mannowskim..i dalej cisnienie oleju mam 0,6 albo 6 bar...Nie wiem jak to tam jest...Więc mechanik powiedział,ze jest ZAJE***..I dalej powiedział mi ,ze to moze byc cos z elektryka..lub z licznikiem...Czy ktos miał tak samo??POMOCY
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

POMOCY!!

 

Postprzez darius84 » 3 lip 2010, o 15:39

jezeli cisnienie masz dobre,to na pewno elektryka. dobrze,jezeli mialbys mozliwosc przelozenia licznika z golfa z takim samym silnikiem
Avatar użytkownika
darius84
Badacz tematu
 
Posty: 191
Dołączył(a): 10 cze 2009, o 09:31
Lokalizacja: WCI

Postprzez kantor98 » 3 lip 2010, o 15:49

Własnie nie mam takiej mozliwosci....A wywalic siano w licznik,ktory nie jest pewne,ze pomoze to szkoda...Skasowaklem własnie inspekcje...I przez 5 min utrzymywałem 2 tys obrotów i nic sie nie działo..ale nie zapeszam jescze i zobacze co dalej wieczororem pojade zrobie kursik i zobacze
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

Postprzez pablomed » 3 lip 2010, o 19:26

weź sprawdź prostą rzecz: poniewaz jeden czujnik jest zwiernym a drugi rozwiernym włącznikiem, to sprawdź miernikiem na zgaszonym silniku a potem odpalonym, czy zachowują się prawidłowo, czyli na zgaszonym ten co jest zwarty po odpaleniu robi się otwarty, drugi na odwrót. Jeśli tak się dzieje czujniki są ok. Pozostaje pomyłka w podłączeniu czujników (nie wiem czy się da w 1.4 pomylić - zamienić kable znaczy się), uszkodzenie kabli, uszkodzenie licznika
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kantor98 » 3 lip 2010, o 20:19

I kupa dzis jechałem i dalej piszczy ;/.....Ehhh moze w pon gdzies dorwe licznik i sprawdze licznik...A jakim to miernikiem mierzyc??Czxy sprawdzac??
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

Postprzez pablomed » 4 lip 2010, o 13:25

kantor98, czujnik przewodzi prąd od swojego styku na kabel do masy silnika, albo nie przewodzi. Zaróweczka i bateryjka może być żeby sprawdzić, już nic prostszego z elektryki nie da się robić więc może jednak skorzystaj z pomocy czyjejś
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kantor98 » 4 lip 2010, o 14:23

Wiesz jestem ciemny z mechaniki oraz elektryki takze lipa wole skorzydstac z pomocy elektryka:)..Jutro pojade i zobaczymy co to będzie:)

[ Dodano: 2010-07-06, 17:41 ]
Byłem dzis u elektromechanika posprawdzał mi wszystko...Kable,licznik wszystko ok....Mówi,ze powodem piszczenia jest cos w silniku...Z elektryką wszytsko dobrze...;/
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora

Postprzez darkmen21 » 8 lip 2010, o 08:45

heh piszczece badziewie.
ja juz tak jezdze pol roku, po pierwszej zmianie czujników zamiast piszczec przy 3 tys,zaczał piszczec przy 2 tysiacach i rzadziej-ale jednak, miałem wymienianą pompe oleju i panewki, zmienił mi koleś olej z 10W, na 15W i mam nadal to samo, więc zmierzył cisnienie i wyszło ok.
ja juz to olewam, mi sie to włącza, jak przez jakis czas jadę powyzej 100, włączy sie z kilka razy i potem zaś spokój...
Pisze to po to, żebys sie nie wkręcił w niepotrzebne naprawy, ale trudno znaleźć dobrego mechaniora co znałby sie na rzeczy...
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez kantor98 » 10 lip 2010, o 20:03

Rozumiem,,...Byłem u elctromagika..Podłączył mi mase do czujnika i nie piszczy,tylko jak włączam zapłon to miga,ale bez dzwięku,ale jak odpale,to przestaje...Tak jest,bo czujnik jest w tym momecie zwarty:)...ALe dzieki:)...JAk ma się cos zjebac,to sie zjebie.....I tak juz dosc kasy w to wjebałem:)POZDRO:)
kantor98
Czytacz
 
Posty: 51
Dołączył(a): 25 sty 2010, o 21:26
Lokalizacja: Zielona Gora


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 7 gości