PILNE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

PILNE

Postprzez CHLASTA92 » 6 lis 2012, o 14:20

Jestem po swapie na 2.0 kod 2e silnik na wolnych stoi mniej więcej na 900 obrotów (mniej więcj bo obroty skaczą sobie raz w tą a raz w tą)
To co już sprawdziłem to
rozrząd----------Prawidłowy
kolejność zapłonu-----------Prawidłowa (jak zamienie 1 cyl z 4 to chodzi tak jak by lepiej)
Przepływka--------------Działa
TPS---------Działa
czujnik temperatury----------Już drugi
Auto ma swoją moc i na wysokich chodzi dobrze po czym jak sie zagrzeje to nie reaguje na dodanie gazu(gaz a on nic dopiero po pompowaniu pedału gazu wchodzi na wysokie obroty)
jak już zacznie sobie tak wariować to strzela/kicha z wydechu
Już nie wiem co to może być proszę o dobre rady bo już nie mam sił-----------Daje mu ostateczny termin czyli 2 dni a jak nic nie da rady to do mechaniora
Ostatnio edytowano 8 lis 2012, o 03:39 przez CHLASTA92, łącznie edytowano 1 raz
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

PILNE

 

Postprzez bujan123 » 6 lis 2012, o 14:50

mam ten sam problem ale czytalem ze to moze byc wina silniczka krokowego i tez bede sie za to zabieral bo wymienilem swiece przewody i kopokle i to samo ;/
bujan123
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 5 lis 2012, o 23:11
Lokalizacja: konstancin-jeziorna

Postprzez pablomed » 6 lis 2012, o 16:59

Piszesz że TPS i przepływomierz działa - sprawdziłeś jakoś konkretenie -pewien tego jesteś?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez CHLASTA92 » 6 lis 2012, o 23:28

pablomed napisał(a):Piszesz że TPS i przepływomierz działa - sprawdziłeś jakoś konkretenie -pewien tego jesteś?

Miernikiem (napięcie rosło wraz z ruchem klapki)
znasz jakiś inny sposób?

[ Dodano: 2012-11-07, 02:36 ]
Dodam jeszcze coś takiego iż odłączam sobie kabel WN a tam zero reakcji odłączam 2 kabel i to samo..Jeśli ktoś to pojmie to jest mistrzem
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice

Postprzez jasiu0997 » 7 lis 2012, o 12:59

a moze u Ciebie występuje samozapłon"sprawdz czujnik spalania stukowego"
Mój Concept :serce: moj-golf/vw-mk3-cabrio-concept-by-jasko-t43936.html

<b>"Nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj, pal, ruszaj"</b>
Avatar użytkownika
jasiu0997
Members
 
Posty: 1068
Dołączył(a): 27 lut 2012, o 00:56
Lokalizacja: Bytów

Postprzez pablomed » 7 lis 2012, o 19:49

nie sposob jest ok, jeszcze tylko oceń czy klapka się nie ociera. Odłączenie jednego kabla u mnie też nic nie zmienia - na to w ogóle nie patrz.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez CHLASTA92 » 8 lis 2012, o 00:31

Oki jutro będę stukał po śrubie od czujnika spalania stukowego i zobaczymy co on mi powie....Ma ktoś może jeszcze jakieś propozycje

[ Dodano: 2012-11-15, 14:50 ]
Czy czujnik temp w przepływce daje jakieś napięcie jak tak to jakie
Zdrowaś turbino, powietrzaś pełna, gaz z Tobą Błogosławionaśty między kolektorami i błogosławiony owoc żywota twojego moment. Święta turbino, matko mocy, módl się za nami wolnymi, teraz i w godzinę braku wachy amen.
Avatar użytkownika
CHLASTA92
Badacz tematu
 
Posty: 161
Dołączył(a): 26 paź 2011, o 20:33
Lokalizacja: Żywocice


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości