Pali na 3 gary + wysokie spalanie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez deusiwo » 7 lut 2015, o 00:03

MiroGti napisał(a):deusiwo napisał/a:
Mało tego z wydechu pluje czarną wodą (to na pewno nie olej bo nie ubywa a dzieje sie tak już jakiś czas) i w aucie śmierdzi benzyną

A czy to czasem kat się nie rozleciał i blokuje wydech?


nie mam kata ;)

[ Dodano: 2015-02-06, 23:19 ]
łukasz1983 napisał(a):sprawdź rozrząd,zapłon i kompresje to podstawa.


a konkretniej? sprawdź to jest zbyt ogólne. otwieram maske patrze, jest. też sprawdziłem


kompresja była sprawdzana niedawno, było ok, golf jest po remoncie głowicy, planowanie, nowa uszczelka, uszczelniacze zaworowe itd, rozrząd też nowy, w sumie od tamtej pory pojawiły się problemy ale mechanik raczej zna się na rzeczy (główny mechanik mistrza polski rsmp ;) ) także nie wydaje mi się żeby coś :cenzura: ;-)
Ostatnio edytowano 19 lut 2015, o 22:02 przez deusiwo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez kosmaty69 » 7 lut 2015, o 01:02

Sprawdzenie rozrządu polega na tym czy nie przeskoczyl pasek. A zapłon, sprawdza się stroboskopową lampą :-)
Moje padło :
Avatar użytkownika
kosmaty69
Badacz tematu
 
Posty: 295
Dołączył(a): 16 lip 2014, o 19:44
Lokalizacja: Oswięcim

Postprzez k-m-r1 » 7 lut 2015, o 19:10

Sprawdź czujnik temp
wypnij wtyczkę

skoro stracił moc po wymianie uszczelni może ją wydmuchało???

sprawdź kompresje na sucho

sprawdź świece czy mają ten sam kolor

zerknij w aparat zapłonowy

sprawdź w nocy czy iskra nie ucieka

odepnij aku na noc podłącz rano odpal i wyjedź

podepnij kompa sczytaj błędy
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez Golf Maniak » 7 lut 2015, o 19:44

Skoro samochód odpala na cyknięcie kluczyka to rozrząd zapłon kable świece są ok.Ja bym sprawdził kompresję jak co poniektórzy sugerują-mogło się wypalić gniazdo świecy co sugerowało by palenie na 3 cylindry i wysokie spalanie benzyny.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 7 lut 2015, o 20:57

Golf Maniak napisał(a):Skoro samochód odpala na cyknięcie kluczyka


http://youtu.be/ylqP0GUR9HQ

nagrane przed chwilą, auto stało tydzień nie ruszane, temp na dworze około -10*C, nie odpalałem go wcześniej

o dziwo nawet nie przerywał na wolnych ale potem podczas jazdy znowu zaczęło sie szarpanie, no i nie idzie go wkręcić powyżej 2500rpm :/
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Pali na 3 gary + wysokie spalanie

Postprzez MiroGti » 7 lut 2015, o 22:26

deusiwo napisał(a): Sprawdzałem świece, są ok, kopułka i palec też, co jeszcze może być przyczyną?

A kable nie mają przebicia? i stąd chodzi na trzy do póki się nie nagrzeje ? a druga sprawa podstawa wtrysku szczelna ,bo może stamtąd czuć benzyną do środka auta i przy okazji posprawdzaj podciśnienia ,lewe powietrze .
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez deusiwo » 8 lut 2015, o 13:18

MiroGti napisał(a):A kable nie mają przebicia?


nie. wszystko szczelne, natomiast zauważyłem że z wtrysku dochodzi takie dosyć głośne cykanie, nie wiem czy to ma jakiś związek
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 8 lut 2015, o 13:35

deusiwo napisał(a):
MiroGti napisał(a):A kable nie mają przebicia?


nie. wszystko szczelne, natomiast zauważyłem że z wtrysku dochodzi takie dosyć głośne cykanie, nie wiem czy to ma jakiś związek


Więc skoro zauważyłeś dziwną pracę wtrysku wyciągnij go i obejrz :) może to akurat on jest winowajcą problemów.
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 8 lut 2015, o 19:59

deusiwo napisał(a): natomiast zauważyłem że z wtrysku dochodzi takie dosyć głośne cykanie

A zrób taki test jak zacznie ci przerywać podczas jazdy ,to zgaś auto i pare razy włącz zapłon tak żeby dobiło paliwa czyli aż przekaźnik od pompy się wyłączy i spróbuj się przejechać ,bo może filtr paliwa się przytkał i do póki ma nabite paliwo to idzie a potem nie nadąża mu je dostarczać i w tedy zaczyna szarpać :?: a drugie sprawdź jak zacznie szarpać czy cewka nie jest gorąca , cza kombinować ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Re: Pali na 3 gary + wysokie spalanie

Postprzez marcin2e » 8 lut 2015, o 21:59

deusiwo napisał(a):Witajcie. ostatnio borykam się z pewnym problemem. Mianowicie mój golf zaczął strasznie mulić. w ogóle nie ma mocy, nie chce sie wkręcać na obroty, mało tego pali około 25l/100 a zanim się zagrzeje to chodzi tylko na 3 cylki. Jak chcę wyjechać z garażu (troche pod górę) to muszę się rozpędzić albo gaz w podłodze bo inaczej zgaśnie.. Mało tego z wydechu pluje czarną wodą (to na pewno nie olej bo nie ubywa a dzieje sie tak już jakiś czas) i w aucie śmierdzi benzyną.. Sprawdzałem świece, są ok, kopułka i palec też, co jeszcze może być przyczyną?


Odpowiedź jest prosta: padł Ci komputerI

Jakies 3 miesiące miałem identyczne objawy. U mnie komp podawał ciągle paliwo na wtrysk. Wyjmij listwę wtryskową i niech ktoś przekręci kluczyk na "chwilę" dłużej. Sprawdź czy leje się strumień ciągły czy taki pulsacyjny.
marcin2e
Badacz tematu
 
Posty: 157
Dołączył(a): 20 sty 2014, o 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez deusiwo » 9 lut 2015, o 17:24

marcin2e napisał(a):Wyjmij listwę wtryskową


od kiedy w silniku z monowtryskiem jest listwa wtryskowa?

[ Dodano: 2015-02-09, 17:40 ]
MiroGti napisał(a):
deusiwo napisał(a): natomiast zauważyłem że z wtrysku dochodzi takie dosyć głośne cykanie

A zrób taki test jak zacznie ci przerywać podczas jazdy ,to zgaś auto i pare razy włącz zapłon tak żeby dobiło paliwa czyli aż przekaźnik od pompy się wyłączy i spróbuj się przejechać ,bo może filtr paliwa się przytkał i do póki ma nabite paliwo to idzie a potem nie nadąża mu je dostarczać i w tedy zaczyna szarpać :?: a drugie sprawdź jak zacznie szarpać czy cewka nie jest gorąca , cza kombinować ;-)



Nic nie dało. Cewka zimna

Czujnik temperatury sprawdziłem i przy jakichś 60* pokazało 545Ω więc jest w normie

Zauważyłem że krokowy strasznie głośno cyka (jak już sie silnik zagrzeje to nawet głośniej od silnika). Spróbuję to rozebrać w wolnej chwili i zabrać do pracy na myjkę ultradźwiękową. Podejrzewam jeszcze lambde, ktoś wie jak ją sprawdzić?

Nagrałem wam wideło jak to chodzi, może komuś coś podpowie?

https://www.youtube.com/watch?v=5SmwK0i ... e=youtu.be

tu na drugim filmie (już chodził troche równiej) słychać wyraźnie to cykanie z wtrysku o którym mówiłem ( około 15 sekundy)

https://www.youtube.com/watch?v=OCsz9Lg ... e=youtu.be

wygląda mi to na walniętą lambdę
Avatar użytkownika
deusiwo
Members
 
Posty: 1383
Dołączył(a): 9 wrz 2012, o 19:55
Lokalizacja: Wisła
Rocznik: 95
Silnik: ADZ
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości