Odmulenie 1.6 ABU

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Odmulenie 1.6 ABU

Postprzez wojtek1418 » 20 wrz 2011, o 18:22

Witam!
Mam pytanie jak tzw"odmulić" ABU ? Słyszałem że gdzieś na dolocie są jakieś zwężki.. Gdzie one dokładnie się znajdują?
Może jest jakiś jeszcze inny sposób np. usunięcie czegoś jak w przypadku zwężki żeby podnieś chociaż trochę moc?
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa

Odmulenie 1.6 ABU

 

Postprzez pablomed » 20 wrz 2011, o 19:16

zwężki sa tylko w przypadku LPG - jest to po prostu mikser i czasem jeszcze coś gazownicy dokładają. Jesli niemasz LPG to nic nie odmulisz w ten sposób, moze ociupinke zakładając sportową wkładke filtra powietrza
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wojtek1418 » 20 wrz 2011, o 21:18

mam LPG . to w którym miejscu to jest?
Avatar użytkownika
wojtek1418
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 15:24
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez pablomed » 25 wrz 2011, o 10:41

Miker to element pod górną częścią wtrysku do którego dochodzi wąż z LPG od reduktora, nalezy zadbać żeby był wlaściwy czyli nie za mały. Mikser zawsze stanowi zweżkę ograniczająca moc na obu paliwach ale na to niema rady. Powinien być możliwie najwiekszy ale zbyt duży uniemożliwi właściwą pracę i regulację na LPG, dokładnej wartości nie znam ale jakieś 38 mm prawodopodobnie.
Poza tym gazownicy często montują jakieś dodatkowe zwężki w dolocie, blokują klapkę w dolocie - o tym już było wiele razy, w Golfie wszystkie te dodatkowe modyfikacje (poza samym mikserem) są szkodliwe i niepotrzebne, należy je usunąć ale czy je masz to musisz sam poszukać.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez prezesik » 25 wrz 2011, o 14:11

pablomed napisał(a):Mikser zawsze stanowi zweżkę ograniczająca moc na obu paliwach ale na to niema rady.
Jest na to rada - zakup blosa. Sam się przymierzam do tego, ale cena trochę z kosmosu, bo 400zł za nówkę.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez k-m-r1 » 26 wrz 2011, o 12:16

on jest do instalacji 1 gen? bo jak oglądałem foto to nigdzie nie było krokowego
nie wiem czy to jest warte 400 zł zapewne dobierzemy do tego jeszcze wariator zapłonu kolejne 400
kiedy to sie zwróci? to ja wole bizla :)
czytałem czytałem o blosie i moje wnioski takie albo ktos zachwalabo jest lepiej ale nie widzi rużnicy albo ktos zachwala bo ma lepiej ustawione niź poprzednio

takie moje wnioski oparte nie tylko na artykułach i silnikach VW
najlepej samemu wyprubowac
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 32 gości