Obroty znowu obroty ...

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Obroty znowu obroty ...

Postprzez flybobster » 10 sty 2015, o 22:24

Więc tak, mam trójacza 1997r, gaz oczywiście, po remoncie silnika bo chlał olej. Teraz tak zmieniłem zapłon bo trochę zapłon zaczął wariować. Wymieniłem na nowy aprat tamten już był złom... Oczywiście ori Beru. Zapłon ustawiony tak jak fabryka przykazała z wyprzedeniem 6,5 chyba stopnia idealnie. I chwilkę chodzi równo, potem spadają i znowu wracają. I tak co chwilę. Na gazie to wogóle się chyba rozregulował bo na luzie gaśnie. Ale mechanik wyczyścił, zrobił adaptację przepustnicy. Oczywiście świece nowe, przewody itd. Krokowca on nie ma. Już naprawdę nie wiemy co. Może odma, albo coś z elektryką? Coś go pokręciło, dużo kasy w niego włożyłem i dalej walcze z nim. Liczę na pomoc. Dzięki.
P.S. Oczywiscie sonde wczoraj wymieniłem bo też sie zje***a. I próbowałem mu dać w palink do na bezynie maksymalnie 120 i wiecej nie pojedzie może już niedomaga :D

[ Dodano: 2015-01-11, 13:58 ]
Kod silnika AEE
flybobster
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 paź 2014, o 17:50
Lokalizacja: Świecie

Obroty znowu obroty ...

 

Postprzez MiroGti » 14 sty 2015, o 19:49

flybobster napisał(a):I próbowałem mu dać w palink do na bezynie maksymalnie 120 i wiecej nie pojedzie może już niedomaga

A kata nie masz zatkanego ? albo sprawdź ustawienie rozrządu czy znaki się pokrywają ze znakami na aparacie zapłonowym ,bo może jest tu coś namieszane
flybobster napisał(a): po remoncie silnika bo chlał olej
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez flybobster » 15 sty 2015, o 20:51

Rozrząd zgadza się idealnie z aparatem, punkt w punkt. Było ustawiane 2-3 dni temu. Na benzynie lubi szarpać i trzyma wysokie obroty min. 1100.
flybobster
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 paź 2014, o 17:50
Lokalizacja: Świecie

Postprzez Tom_20 » 16 sty 2015, o 10:33

Jakieś powietrze fałszywe może dostawać?,sprawdz wszystkie wężyki może akurat gdzieś coś ;-)
Avatar użytkownika
Tom_20
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23 paź 2014, o 08:23
Lokalizacja: Zabrze

Postprzez MiroGti » 16 sty 2015, o 17:21

flybobster napisał(a):Na benzynie lubi szarpać i trzyma wysokie obroty min. 1100.

Obejrzyj podstawę wtrysku czy to nie jej wina i zalewa go lub lewe powietrze tam pobiera
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez flybobster » 17 sty 2015, o 18:53

MiroGti napisał(a):Obejrzyj podstawę wtrysku czy to nie jej wina i zalewa go lub lewe powietrze tam pobiera

Z tego co mi wiadomo bierze lewe. Z tym ,że nie ciągnie całkiem z tej rury od filtra tylko gdzieś nawet spod filtra powietrza. No i jego V-max raptem 120km /h. Jak go testuje to na biegu nr.3 4-4,5 tyś obr. prędkość 120 i jakby miał jakąś blokadę założoną że więcej nie pójdzie. Szarpie w ch*j i ledwo jedźie. Chce go już zrobić i się pozbyć. ;) . Dzięki za pomoc
flybobster
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5 paź 2014, o 17:50
Lokalizacja: Świecie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości