Obroty lekko rosna

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Obroty lekko rosna

Postprzez BuliQ » 8 mar 2012, o 23:32

Witam

Mam golfa III z silnikiem 1.6 AEA 95r. Jak odpalam z rana wszystko jest ok. Nagrzeje sie do 90 stopni zgasze go no i odpale to raz normalnie obroty sa na poziomie 900 a raz od razu wlaczaja sie na 1200 tys. Dopiero jak pojezdze troche obroty sie normuja. Wymieniłem juz silniczek krokowy i dalej to samo.. Co moge jeszcze sprawdzic.??
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin

Obroty lekko rosna

 

Postprzez tomczibrzoza » 9 mar 2012, o 09:20

A to nie jest przez przypadek zwykła reakcja silnika? U mnie zawsze włącza się na 1200 obr i później do 900 maleje, to jest chyba po to żeby silnik osiągnął nominalną temperaturę
Już niedługo!!!
tomczibrzoza
Czytacz
 
Posty: 64
Dołączył(a): 6 mar 2012, o 12:10
Lokalizacja: Puławy

Postprzez BuliQ » 9 mar 2012, o 11:13

wiesz dla mnie to jest dziwne..bo jak jest nagrzany do 90 stopni i go zgasze i znów odpale to ma wlasnie obroty na poziomie 1100-1200 To tak jakby na ssaniu byl. A przecież przy takiej temp. silnika powinny byc od razu na poziomie 900. Czy moze to byc wina kabli zapłonowych, bo dwa maja przebicie.. Od razu sie zapytam czy po odłączeniiu kostki od sondy powinno sie cos dziac.??
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez sitek699 » 9 mar 2012, o 12:42

spokojnie mi sie wydaje ze to normalna reakcja sam mam tak nie raz i taki sam silnik AEA 95 r
Wódka 25zł; Kieliszki 5zł ;spojrzenie matki gdy wracasz do domu nad ranem--bezcenne
moj-golf/bordowy-metalic-by-sitos-banditos-t23878.html
Avatar użytkownika
sitek699
Members
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 19:06
Lokalizacja: ...WPN...

Postprzez PabloSBT » 9 mar 2012, o 13:11

BuliQ napisał(a):wiesz dla mnie to jest dziwne..bo jak jest nagrzany do 90 stopni i go zgasze i znów odpale to ma wlasnie obroty na poziomie 1100-1200 To tak jakby na ssaniu byl. A przecież przy takiej temp. silnika powinny byc od razu na poziomie 900. Czy moze to byc wina kabli zapłonowych, bo dwa maja przebicie.. Od razu sie zapytam czy po odłączeniiu kostki od sondy powinno sie cos dziac.??
masz miernik? Jesli tak to sprawdz rezystancje na czujniku temperatury jest on w króćcu z którego wychodzi dolni waz od chlodnicy na 90 procent to jego wina sprawdz najpierw kabelki czy któryś nie jest urwany:) wpisz w google 'rezystancja czujnika temperatury golf 3' na 1i3 pinie sie ja sprawdza:)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez BuliQ » 10 mar 2012, o 18:13

Sprawdzalem rezystencje czujnika temp. i jest ok.

Podpiąłem dzisiaj autko pod kabel vag i pokazało mi takie błedy:

522 Czujnik temp. cieczy chłodzącej - G62 zwarcie do masy

670 Czujnik zespołu przepustnicy G127 brak sygnału

522 Czujnik temp. cieczy chłodzącej G62 przerwa lub zwarcie do plusa - Błąd sporadyczny

Po skasowaniu błędów został tylko ten pierwszy błąd

Co mam teraz sprawdzic.?
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez PabloSBT » 10 mar 2012, o 21:04

BuliQ napisał(a):Sprawdzalem rezystencje czujnika temp. i jest ok.

Podpiąłem dzisiaj autko pod kabel vag i pokazało mi takie błedy:

522 Czujnik temp. cieczy chłodzącej - G62 zwarcie do masy

670 Czujnik zespołu przepustnicy G127 brak sygnału

522 Czujnik temp. cieczy chłodzącej G62 przerwa lub zwarcie do plusa - Błąd sporadyczny

Po skasowaniu błędów został tylko ten pierwszy błąd

Co mam teraz sprawdzic.?


no to skoro czujnik dobrze pokazuje to trzeba by sprawdzić kabelki idące do niego czy któryś nie jest urwany ewentualnie wsadzić inny czujnik do wtyczki i sprawdzić czy dalej jest błąd :)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez BuliQ » 11 mar 2012, o 19:07

Kable sa ok bo sprawdzalismy..moze zle mierzylem rezystencje.Wymienie czujnik i zobaczymy jak bedzie. :-D
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin

Postprzez PabloSBT » 11 mar 2012, o 21:22

BuliQ napisał(a):Kable sa ok bo sprawdzalismy..moze zle mierzylem rezystencje.Wymienie czujnik i zobaczymy jak bedzie. :-D

kup w jakimś dobrym sklepie czujnik to będziesz go mógł później oddać :) powiedz że ci nie pasował i kupiłeś w innym sklepie drugi bo sklep był bliżej i powinni oddać kasę :) u mnie też przekłamuje czujnik i w czasie jazdy chociaż pokazuje licznik 90 stopni to mam 99 na Vagu :P i przebiera czasami na wolnych bo się zmienia rezystancja :) tylko czujnik temperatury trzeba wymienic na oryginał bo zamienniki kłamią ja mam 2 zamienniki FAE które w czasie jazdy pokazują 100 stopni a na postoju 110 :P
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez BuliQ » 12 mar 2012, o 21:43

Czujnik wymieniony i wszystko chodzi jak należy.. ..Dzieki za poroady..Temat mozna zamknac :-D
BuliQ
Czytacz
 
Posty: 62
Dołączył(a): 17 lip 2008, o 23:53
Lokalizacja: Rzepin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości