Niskie obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Niskie obroty

Postprzez marcin97 » 22 cze 2014, o 17:45

Witam.

Mam problem z obrotami, a mianowicie. Po rozgrzaniu silnika w moim Golfie obroty spadają do 600 - 700 obr/min co powoduje drżenie silnika i całego samochodu w środku. Ale to nie wszystko kiedy samochód jest długo na chodzie po wciśnięciu i puszczeniu gazu obroty wariują i skaczą z 700 na 600, 500 obr/min ale po jakimś czasie się normują i znów jest 700 obr/min. Napiszcie co jest tego przyczyną i jak to można zlikwidować ? Może poduszki silnika, świece nie mam pojęcia. Na początku kiedy kupiłem Golfa nie było tego problemu pojawił się po jakimś czasie. Pomóżcie.
Avatar użytkownika
marcin97
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:37
Lokalizacja: Wiśniewo

Niskie obroty

 

Postprzez łukasz1983 » 22 cze 2014, o 17:47

marcin97, Jaki masz silnik?Jedno-punkt,czy wielo-punkt?
Jakie masz obroty po odpaleniu?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin97 » 22 cze 2014, o 18:57

Silnik 1.4 60KM. Po odpaleniu jest 1000-1100 obr jak się rozgrzeje spada do 600-700 obr. Nie mam pojęcia czy Jedno-punkt czy wielo-punkt.
Avatar użytkownika
marcin97
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:37
Lokalizacja: Wiśniewo

Postprzez łukasz1983 » 22 cze 2014, o 19:20

marcin97, Po roczniku myślę,że masz wielo-punkt.
Jedź podepnij auto pod kompa i powinno się wyjaśnić.
Wydaje mi się,że adaptacja przepustnicy powinna pomóc.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin97 » 22 cze 2014, o 20:21

łukasz1983, swoją drogą kiedyś grzebałem przy przepustnicy i wypiąłem kostkę i obroty całkiem zniknęły silnik gasł, ale po jakimś czasie wróciły ale właśnie potrzebna była adaptacja, po adaptacji bez zmian jak trzęsło tak trzęsie.
Avatar użytkownika
marcin97
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:37
Lokalizacja: Wiśniewo

Postprzez łukasz1983 » 22 cze 2014, o 20:33

marcin97, Jak miałeś podpiętego vaga to były jakieś błędy?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin97 » 22 cze 2014, o 20:42

Po zaadoptowaniu przepustnicy nie było żadnych błędów.
Avatar użytkownika
marcin97
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:37
Lokalizacja: Wiśniewo

Postprzez łukasz1983 » 22 cze 2014, o 21:00

marcin97, To w takim razie sprawdź wszystkie wężyki podciśnienia,może być nie szczelność i stąd niskie obroty.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez marcin97 » 22 cze 2014, o 21:57

Ok jutro sprawdzę. Masz może jakiś schemat którędy biegną te wężyki i jak sprawdzić ich szczelność ?
Avatar użytkownika
marcin97
Czytacz
 
Posty: 87
Dołączył(a): 1 paź 2013, o 19:37
Lokalizacja: Wiśniewo


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 14 gości