Nierówne obroty po rozgrzaniu silnika

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nierówne obroty po rozgrzaniu silnika

Postprzez damianos016ns » 12 gru 2014, o 10:39

Witam,VW golf 2,0 2E BEZ GAZU.

mój problem polega na tym że na zimnym silniku auto pracuje równo tak do 70c kiedy osiągnie temperaturę ok 80,90stopni zaczyna wariować na wolnych obrotach tzn czasem obroty skaczą od 840 do 1000 a czasem wachlują pomiedzy 840 a 880 okropnie mnie to drażni i chciałbym to naprawić dodam że czujnik temp był wymieniany lecz istnieje obawa że dostałem zły czujnik dodam też że zmieniałem silnik i poprzedni zachowywał się tak samo a ze starego silnika zostały tylko przepływomierz i sonda lambda
wymienione kable na używane ale w dobrym stanie ori vw,Nowe świece palec kopułka kąt wyprzedzenia zapłonu sprawdzony.Macie jakieś propozycję ? zanim zaczne wymieniać wszystko hurtem ;)
damianos016ns
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 29 kwi 2014, o 15:45
Lokalizacja: Nowy Sącz

Nierówne obroty po rozgrzaniu silnika

 

Postprzez Olekx » 12 gru 2014, o 17:43

Dzieje mi się tak podobnie... i nie wiem, czy to nie wina sondy lambda ;) Na benzynie obroty skaczą czasami nawet od ~250 do ~900... Na LPG to już prawie w ogóle nie jeździ, ledwo co go tam ciągnie... Zaczyna mnie to po woli drażnić. ^^

P. S. Dodam jeszcze, że przypuszczenia mam takie, bo taki błąd wyskoczył mi po podłączeniu do komputera.
Olekx
Czytacz
 
Posty: 21
Dołączył(a): 4 gru 2014, o 00:51
Lokalizacja: Płock

Postprzez VolDan » 13 gru 2014, o 11:58

panowie a przepustnica czysta?? to ustrojstwo zaraz za puszką filtra powietrza :)
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pablomed » 19 gru 2014, o 23:01

damianos016ns, piszesz że na starym i nowym to samo stawiam więc na szczelność dolotu lub przepływomierz, było wiele o tym odnośnie 2E. Oczywiście nie wiadomo na pewno. Miernik pozwoli ci sprawdzić czujniki teperatury i ich zasilanie, ręce i miernik do sprawdzenia przepływki, oględziny i słuch do szukania nieszczelności w dolocie - w tym odma serwo wezyki od obudowy filtra i regulatora ciśnienia benzyny
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 18 gości