Nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nie odpala

Postprzez Kendzior_2014 » 8 cze 2014, o 07:20

Witam opisze problem na czym polega podczas jazdy zgasł ale to normalne dla tego typu awarii kręcąc rozrusznikiem koło zamachowe się obraca ale w miejscu stoi rozrząd nie obraca się oczywiście nie odpala proszę o podpowiedż na czym problem polega czy szykować się do mechaniora czy jest to do zrobienia. Z dóry dzięki i pozdrawiam



Na przyszłość proszę pamiętać o precyzowaniu tytułu tematu.
palio
Ostatnio edytowano 12 cze 2014, o 09:25 przez Kendzior_2014, łącznie edytowano 1 raz
Kendzior_2014
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 cze 2014, o 06:34
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Nie odpala

 

Postprzez Dawid95 » 8 cze 2014, o 10:01

Pasek rozrządu jest cały?
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez trollu » 8 cze 2014, o 11:39

przeczytaj regulamin i zacznij sie do niego stosować
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 8 cze 2014, o 13:34

Kendzior_2014 napisał(a): koło zamachowe się obraca ale w miejscu stoi rozrząd nie obraca się oczywiście nie odpala

jak ma to zapalić ? ściąg abudowę rozrządu i zobacz czy nie zerwało ci klina na wale
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Kendzior_2014 » 8 cze 2014, o 19:05

pasek rozrządu jest cały,jak to sprawdzić czy klin na wale jest obcięty po zdjęciu osłony rozrządu dodam że jest to 1,8 benzyna
Kendzior_2014
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 cze 2014, o 06:34
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Postprzez Dawid95 » 9 cze 2014, o 10:10

Odkręć ten tryb, zdejmij i będziesz widział czy klin jest cały czy nie.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez pablomed » 9 cze 2014, o 14:40

jeśli koło zamachowe czyli i wał się kręci a tryb nie to znaczy że klin nie istnieje, chyba że nie jesteś pewien czy wogóle rozrusznik zazębia o koło zamachowe to sprawdź ponownie. Silnik może nie jest kolizyjny i się nie rozwalił, ale mozesz mieć kłopot znaleźć firmę która taki wał ze zniszczoną końcówką ci zregeneruje, wówczas ratuje cię używany silnik na części lub w całości
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Kendzior_2014 » 9 cze 2014, o 22:06

klin na wale jest obcięty a rozrusznik zazębia o koło zamachowe
Kendzior_2014
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 8 cze 2014, o 06:34
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Postprzez MiroGti » 11 cze 2014, o 21:08

Kendzior_2014 napisał(a):klin na wale jest obcięty a rozrusznik zazębia o koło zamachowe

Tak jak mówiłem
Mirogti napisał(a): zobacz czy nie zerwało ci klina na wale

teraz pasuje ci klina założyć ,ustawić wszystko na znakach i obracać kluczem wał czy coś się w silniku nie uszkodziło
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości

cron