Nie odpala i gaśnie na wilgoci

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nie odpala i gaśnie na wilgoci

Postprzez michal284 » 27 lut 2013, o 12:19

Witam, od dluzszego czasu mam problem z golfem, otóż zdaża mu się po wjechaniu w jakas wieksza kaluze z pewna predkoscią zacząć szarpać i zgasnąć, po 20 minutach postoju odpali ale nadal szapie jakiś czas ąż wyschnie, a wczoraj wogóle nie chcial odpalić, ale udało sie po kilku probach, dodam ze akumulator jest w porządku, doradzcie mi co moze byc nie tak? ja podejrzewam cewkę zapłonową, bo kable wysokiego napiecia byly wymieniane jakis czas temu, ogólnie dzieje sie tak tylko i wyłaczeni podczas deszcze albo duzej wilgoci w powietrzu, jak jest sucho to nawet najmniejszych pretensji nie mam ( oprocz mocy )
michal284
Czytacz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 8 kwi 2012, o 22:53
Lokalizacja: Kraków

Nie odpala i gaśnie na wilgoci

 

Postprzez pietrasiak2 » 27 lut 2013, o 12:49

Kable WN wymieniłeś,ok a kopułkę i palec?
Zrób test taki jak ładnie będzie chodził weź jakiś spryskiwacz z wodą i psikaj ja układ WN (tylko nie cały od razu) po kolei od świec i przewodów poprzez kopułkę i dalej kabel do cewki i cewkę tam gdzie zacznie go telepać będziesz miał winowajcę . Metoda w miarę prosta i tania by nie wymieniać wszystkiego.
Ostatnie pytanko jeszcze czy masz prawe nadkole całe i czy nie leci woda na altka przypadkiem i w nim się coś nie dzieje? ale to po tym teście zaobserwuj :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Ranger » 28 lut 2013, o 21:45

Cewka do wymiany, jakbyś ją w tej sytuacji podmienił na inną to by problem zniknał jak ręką odjął. Sam sie borykałem z takim problemem jakieś pół roku czasu... :wstyd:
Avatar użytkownika
Ranger
Czytacz
 
Posty: 69
Dołączył(a): 27 sty 2012, o 17:27
Lokalizacja: Mysłowice

Postprzez pablomed » 1 mar 2013, o 13:09

wiele elementów jest które od wilgoci powodują taki objaw. Możesz zrobić parę rzeczy. Pryśnij woda przy pracującym silniku na czujnik halla, na kable zapłonowe, cewkę, na okrągły wtyk przy silniku, do podszybia na wtyk sterownika - nie bój się nic nie zepsujesz najwyżej zgaśnie bedziesz wiedział który element jest nieszczelny. Powtórz też pryskanie po ciemku po okolicy kabli, cewki , kopułki, bedzie widać iskry jeśli gdzieś uciekają. Na chwilę obecną cokolwiek byś nie wymienił będzie to wydatek i robota w ciemno
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - - http://periomedica.pl/implanty.html



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości