Nie chodzi na benzynie.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Nie chodzi na benzynie.

Postprzez chudy138 » 23 lut 2014, o 20:44

Na gazie chodzi ładnie. Na benzynie jest dokładnie tak.
Odpalam i ciężko ma się wkręcać na obroty, od razu spada i gaśnie. Słychać jakby takie dławienie czy coś w tym stylu. Tylko jak tak "pompuję" nogą to nie jest w stanie zgasnąć, bo nawet jak dam więcej gazu i trzymam to po sekundzie od razu spadają obroty i gaśnie. Czego to wina? Komputera?

Dodam że miałem tak wcześniej, ustawiłem zapłon i było pięknie, normalnie miód malina dosłownie. Pojechałem do gazownika wyregulować gaz. Stwierdzili że elektozaworek ten co idzie miedzy reduktorem a gaźnikiem pieprzy. A tak się składało że miałem ze sobą ten do regulacji ręcznej. Wstawili go, lecz możliwe było że miał troszkę syfu tam ale nie jestem pewien. Wcześniej cały gaźnik był czyszczony, tak jak i odma. Na gazie chodzi pięknie, na benzynie prawie w ogóle.

Proszę o Pomoc, bo naprawdę już mi ręce opadają.. :-( :niepewny:
Golf III 1,6 LPG 1993r
Avatar użytkownika
chudy138
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 01:16
Lokalizacja: Ostróda

Nie chodzi na benzynie.

 

Postprzez trojeczkaGT » 23 lut 2014, o 21:39

odepnij czujnik temperatury plynu chlodniczego i odpal silnik i zobacz czy bedzie chodzil na benzynie, zobacz po odlaczeniu akumulatora czy beda dalej problemy
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
Avatar użytkownika
trojeczkaGT
Members
 
Posty: 1745
Dołączył(a): 6 sie 2011, o 21:36
Lokalizacja: DDZ i DSW
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez chudy138 » 23 lut 2014, o 22:05

Sprawdzałem nic nie daje
Golf III 1,6 LPG 1993r
Avatar użytkownika
chudy138
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 01:16
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez pablomed » 23 lut 2014, o 23:42

spróbuj resetu ECU o ile się uda tzn czy zapali po odłączeniu klem na parę godzin.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez chudy138 » 24 lut 2014, o 09:27

Znajomy mechanik obejrzał go i stwierdził że to komputer. Też go właśnie restartował i nic. Mówił że wszystko co powinno trzymać obroty to działa. Jedynie mówi że komputer, ewentualnie trzeba b było sprawdzić jakie ciśnienie pompka paliwa daje. :-|
Golf III 1,6 LPG 1993r
Avatar użytkownika
chudy138
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 01:16
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez k-m-r1 » 24 lut 2014, o 23:49

chudy138, daj znac na pw jak sie uda rozwiązać problem bo mam to samo pompowanie

ale obecnie walcze z czymś innym
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez MiroGti » 25 lut 2014, o 08:05

Może filtr paliwa zatkany i malo paliwa daje lub cos z pompka cza zobaczyc jakie cisnienie daje pompa paliwa a jak jest ok to stawiam na regulator cisnienia paliwa na listwie zobacz czy masz lub czuc paliwo w wezyku do niego no chyba że masz jednopunkt to nie bedziesz tego mial

[ Dodano: 2014-02-25, 07:08 ]
A druga sprawa to pasowalo by wtrysk przepatrzyc pewnie malo jezdzone na benie i sie zapiekl
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez drewnom » 25 lut 2014, o 08:54

Wczoraj tak se podjechałem pogadać do mechanika, a ten właśnie zapytał jak z tą jazdą na benzynie.

To popróbował znowu coś zdziałać. I np zrobił coś takiego : Złapał kombinerkami wąż (ponoć ten co paliwo wraca do baku) i zaczął chodzić normalnie na benzynie. I mówi że to wtrysk itd, nie trzyma i paliwo nie ma ciśnienia dlatego wraca. Ale co najlepsze jak puścił ten wąż to nadal tak w 90% normalnie chodził na tej benzynie.

To było wczoraj wieczorem, zobaczę dziś jak do pracy będę jechał jak z tą benzyną...
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez chudy138 » 25 lut 2014, o 11:02

Podmieniłem Komputer u siebie i jak narazie wszystko pięknie chodzi :) Zobaczymy dalej :D Czyli chyba wina leżała w komputerze
Golf III 1,6 LPG 1993r
Avatar użytkownika
chudy138
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 5 sty 2014, o 01:16
Lokalizacja: Ostróda

Postprzez MiroGti » 26 lut 2014, o 07:41

drewnom napisał(a):Ale co najlepsze jak puścił ten wąż to nadal tak w 90% normalnie chodził na tej benzynie.

Było tak bo auto nie chodziło pod obciążeniem i zanim znowu mu zacznie brakować to musiało by chwile stać jeszcze jeśli miałeś paliwo w tym wężyku co idzie do regulatora ciśnienia paliwa (taki bączek ) to na bank wina leży po jego stronie jeśli by wtrysk był do wymiany to żadne ściskanie mu już nie pomoże nie było by różnicy a tak jak ścisnął węża powrotnego i zrobił ciśnienie do wtrysku i zadziałało jak regulator ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez drewnom » 26 lut 2014, o 10:06

MiroGti napisał(a):
drewnom napisał(a):Ale co najlepsze jak puścił ten wąż to nadal tak w 90% normalnie chodził na tej benzynie.

Było tak bo auto nie chodziło pod obciążeniem i zanim znowu mu zacznie brakować to musiało by chwile stać jeszcze jeśli miałeś paliwo w tym wężyku co idzie do regulatora ciśnienia paliwa (taki bączek ) to na bank wina leży po jego stronie jeśli by wtrysk był do wymiany to żadne ściskanie mu już nie pomoże nie było by różnicy a tak jak ścisnął węża powrotnego i zrobił ciśnienie do wtrysku i zadziałało jak regulator ;-)



No wczoraj, przejechałem 40km na benzynie i było okej, ale potem już wróciłem na gazie. To znów po odpaleniu na benzynie dupa blada.


Czyli walnięty regulator, tak ?
Avatar użytkownika
drewnom
Badacz tematu
 
Posty: 245
Dołączył(a): 10 paź 2013, o 18:14
Lokalizacja: Przedecz

Postprzez MiroGti » 26 lut 2014, o 13:14

Pisałem ci ze jak masz paliwo w wezykach do tego regulatora albo nawet jak czuć to na 100% jest walniety jak nic takiego nie masz to pisz będziemy myslec dalej ;-)

[ Dodano: 2014-02-26, 12:37 ]
A kiedy tam filtr paliwa zmieniales? Jak malo jezdzisz na benie to bym ci polecil jak ja raz robiłem mialem takie auto z gazem co wogule nie chodzil na benzynie wtryski zapieczone byly wlalem tak na 10 litrow 0.5 acetonu wtryski zrobily sie jak nowe a byly czarne ze nie bylo widac ich prawie po tym zabiegu mroczal jak nowyψ :-P
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości