KaMe101 napisał(a):Ja mogę Ci powiedzieć tak że jeśli bierze Ci litr oleju na 400-500 km to nie masz się czym martwić słyszałem o gorszych przypadkach, że brały po litr na 100km. A co do remontu silnika hmm, wymiana pierścieni nie zawsze ma pozytywne efekty, gdyż silnik po tylu latach pracy a raczej tuleja cylindryczna jest wytarta od pracy i by trzeba było pierścienie ponadwymiarowe wkładać, zawsze można przeszlifować samemu jeżeli się potrafi zaworki bądź oddać to fachowcom oddać do splanowania głowice i wymienić wszystkie uszczelki.
KaMe101 ja myślę że, cieszyć się nie ma z czego bo to za dużo oleju idzie i jest się czym martwić bo kasa idzie na olej jaki by nie był, co do szlifowania samemu... takie cuda to się w starych komarkach robiło nie w samochodzie

moje zdanie jest takie ze takiego silnika nie opłaca się remontować (mówię tu o prawdziwym remoncie) lepiej kupić silnik w dobrym stanie, 1,4 raczej nie będzie drogi
