Mulenie przy odpalaniu.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Mulenie przy odpalaniu.

Postprzez 1arturek1 » 30 mar 2013, o 17:37

Cześć, ostatnim tematem było wyciekanie oleju, dziś umyłem silnik z lekka, sprawdzałem odmę, okazała się czyściutka - zobaczymy po przejechaniu kilku kilometrów co z tego wyjdzie.

Mam kolejny problem, przy odpalaniu auto strasznie muli, parkocze jak traktor - nie reaguje na pedał gazu, po 10 sekundach dodawania gazu zaczyna reagować i zaczyna normalnie pracować, dodam jeszcze, że ostro kopci przy odpalaniu.

1.6 ABU
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Mulenie przy odpalaniu.

 

Postprzez Bart » 30 mar 2013, o 18:27

Sprawdz chwilowe spalanie na mfa jak masz. Przeplywka czysta czy brudna? Wiesz cos moze co z lambda?
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez 1arturek1 » 30 mar 2013, o 18:42

Bart napisał(a):Sprawdz chwilowe spalanie na mfa jak masz. Przeplywka czysta czy brudna? Wiesz cos moze co z lambda?


Nie mam MFA, przepływka czysta - dziś czyściłem. Na temat lambdy nie wiem nic. ;)
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez prezesik » 30 mar 2013, o 23:46

Jak umyłeś silnik to teraz zdejmij i wysusz kopułkę w środku oraz łączenia przewodów WN z kopułką, świecami i cewką - zamoczyłeś te elementy, jest gdzieś przebicie, dlatego chodzi tak a nie inaczej.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez 1arturek1 » 31 mar 2013, o 08:23

prezesik25 napisał(a):Jak umyłeś silnik to teraz zdejmij i wysusz kopułkę w środku oraz łączenia przewodów WN z kopułką, świecami i cewką - zamoczyłeś te elementy, jest gdzieś przebicie, dlatego chodzi tak a nie inaczej.


Umyłem tylko tam, gdzie były ślady wycieków, nic nie zamoczyłem, poza tym przed myciem odpalał tak samo. ;)
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pietrasiak2 » 31 mar 2013, o 08:41

Kiedy wymieniałeś palec,kopułkę , kable WN ,świece , jaki jest stan układu WN?
Druga sprawa
1arturek1 napisał(a): parkocze jak traktor - nie reaguje na pedał gazu, po 10 sekundach dodawania gazu zaczyna reagować i zaczyna normalnie pracować, dodam jeszcze, że ostro kopci przy odpalaniu.

Jaki ten dym jest , czy nie ubywa przypadkiem płynu chłodzącego, węże nie puchną?
Mogła strzelić uszczelka pod głowicą płyn dostaje się na tłok po dłuższym postoju i odpala nie na wszystkich garach , jak go wyrzuci załapuje i zaczyna równo pracować, :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez 1arturek1 » 31 mar 2013, o 16:00

pietrasiak2 napisał(a):Kiedy wymieniałeś palec,kopułkę , kable WN ,świece , jaki jest stan układu WN?
Druga sprawa
1arturek1 napisał(a): parkocze jak traktor - nie reaguje na pedał gazu, po 10 sekundach dodawania gazu zaczyna reagować i zaczyna normalnie pracować, dodam jeszcze, że ostro kopci przy odpalaniu.

Jaki ten dym jest , czy nie ubywa przypadkiem płynu chłodzącego, węże nie puchną?
Mogła strzelić uszczelka pod głowicą płyn dostaje się na tłok po dłuższym postoju i odpala nie na wszystkich garach , jak go wyrzuci załapuje i zaczyna równo pracować, :-)


Co do kopułki itd - nie mam pojęcia, kiedy był wymieniany, auto jest w moim posiadaniu od 9 miesięcy.

Co do płynu chłodzące, to chyba to - masz racje cieknie mi płyn chłodniczy od dłuższego czasu.
Przy wymianie uszczelki trzeba robić jeszcze jakieś dodatkowe rzeczy, czy zwykła wymiana wystarczy?
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez Bart » 31 mar 2013, o 18:57

Musisz dac glowice do planowania ;) przy okazji mozesz wymienic uszczelniacze, zrobic probe olejowa (sprawdzisz jak tam pierscnienie). Ogolnie to przy okazji mozesz silnik wyremontowac jesli bedzie trzeba :P
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez pietrasiak2 » 1 kwi 2013, o 08:19

Planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworów , wałka, wymieniłbym też rozrząd jak nie wymieniałeś po kupnie i nie wiem też jaki jest stan pompy wody, no i płyny czyli olei ,filtr oleju , płyn chłodzący , zainwestuj też w układ WN :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez 1arturek1 » 1 kwi 2013, o 18:04

pietrasiak2 napisał(a):Planowanie, wymiana uszczelniaczy zaworów , wałka, wymieniłbym też rozrząd jak nie wymieniałeś po kupnie i nie wiem też jaki jest stan pompy wody, no i płyny czyli olei ,filtr oleju , płyn chłodzący , zainwestuj też w układ WN :-)


Rorzrząd, pompa wody, olej, płyn chłodzący, filtry wymieniane po zakupie. Jaki koszt wymiany uszczelniaczy, planowania głowicy?
1arturek1
Czytacz
 
Posty: 86
Dołączył(a): 28 lip 2012, o 10:31
Lokalizacja: Lublin

Postprzez pietrasiak2 » 1 kwi 2013, o 18:13

Same uszczelniacze są nie drogie , planowanie ze 150 zeta
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości