MK3 1.4 AEX - Dusi się na każdym biegu przy przyśpieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

MK3 1.4 AEX - Dusi się na każdym biegu przy przyśpieszaniu

Postprzez emilemil » 9 sie 2013, o 19:02

Problem dotyczy Golfika 3 z 1997r. silnik 1.4 AEX, przejechane 170 tyś. Autko tylko w benzynie.

Od kilku dni mam dość denerwujący problem z duszeniem się silnika przy dodawaniu gazu, przy zmianie biegów, problem czasem występuje przy przyspieszaniu. Świece wymieniane w lutym a przepustnica czyściutka. Tyle jak narazie sprawdziłem i tyle google podpowiedziało.

Podpiąłem pod VAG'a - mam 2 błedy i oba o lambdzie.

525 Lambda Sonda-G39
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
537 Regulacja Lambda
nie osiągnięta wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY
emilemil
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 sie 2013, o 19:00
Lokalizacja: WLKP

MK3 1.4 AEX - Dusi się na każdym biegu przy przyśpieszaniu

 

Postprzez Paweu » 9 sie 2013, o 20:54

emilemil napisał(a):Podpiąłem pod VAG'a - mam 2 błedy i oba o lambdzie.

525 Lambda Sonda-G39
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
537 Regulacja Lambda
nie osiągnięta wartość kontrolna - BŁĄD SPORADYCZNY


Jak widać sonda jest walnięta. Po skasowaniu błędy się powtarzają?

Będzie chyba do wymiany. Ew. sprawdź przewody od lambdy. Może zaśniedziałe czy coś.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez emilemil » 9 sie 2013, o 21:12

Być może powroca po przejechaniu sie ale jak narazie nie. Myslalem ze pompa, moze palec etc.

Jutro sprawdze jeszcze raz ile VAG pokazuje Volt, ale wydaje mi sie ze bylo ponad 1.6 co jest chyba złe ?

btw.

Przegladalem wszystko i znalazlem odkrecony kabel od chyba masy, moze byc w Nim problem ? Wydaje mi sie ze nie, ale nie wiem gdzie go przykleic:D


Obrazek

[ Dodano: 2013-08-10, 08:46 ]
Sonda sprawdzona pod Vagiem, wyglad na sprawna - wyniki w zaleznoscii od dodania gazu od 0.2- 0,96
emilemil
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 sie 2013, o 19:00
Lokalizacja: WLKP

Postprzez flash15 » 8 paź 2013, o 01:47

sonda powinna mieć mase bo bez niej nie bedzię działać prawidłowo. jeśli takie wartości pokazuje, a jest to Sonda 1V to bardzo dobrze pokazuje i jest sprawna w 100 % masa powinna być podpięta przy wtyczce, powinieneś mieć nakrętkę i tam to podepnij, a dla sprawdzenia czy jest poprawa przedłóż ten kabel z oczkiem bezpośrednio pod minus od akumulatora jest najpewniejszy, a później szukaj gdzie go możesz tam bliżej podpiąć jak nie będziesz mógł znaleźć miejsca gdzie był wcześniej podpięty:D
Avatar użytkownika
flash15
Badacz tematu
 
Posty: 214
Dołączył(a): 20 maja 2008, o 23:43
Lokalizacja: Wawa


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości