Kuleje na jałowym :|

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Kuleje na jałowym :|

Postprzez traker » 24 sty 2012, o 23:59

Witam

Posiadam silnik 2e z Seata w moim Golfie. Problem jest taki ze jak chodzi na benzynie to strasznie kuleje na jałowym, prawie ze gaśnie. Podczas jazdy przy dodawaniu gazu wszystko idzie ladnie przyspiesza nic nie szarpie, ale jak wrzuca ja jałowy to potrafi zgasnać lub prawie zgasnac. Nie mam pojecia co to moze być. Dodam ze auto jeszcze jest na instalcji gazowej + Blos i wszystko chodzi jak najlezy Proszę o jakieś podpowiedzi Ci to moze być.

Zrobiłem diagnoze kompem i wyszło, że nie ma zadnych błedów, tylko błedy statystyczne.
Rozebrałem przepływke(tz to wieczko) i wyglada jakby na płytce były wytarte scieżki i widać jak ''wskaznik'' skacze, ale to widocznie nie to bo by chyba błedy wyskakiwały.

Co jeszcze mam sprawdzić??

Pomocy jestem już bezradny :/
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Kuleje na jałowym :|

 

Postprzez trollu » 25 sty 2012, o 01:46

sprawdź regulator obrotów
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez traker » 25 sty 2012, o 18:55

Chodzi Ci o silniczek krowoy ?
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez nolan22 » 25 sty 2012, o 20:56

tak
MOJE MK3
http://www.golf3.pl/topics2/vw-golf-mk3 ... t59130.htm
SPRZEDAM GOLFA GTI NA CZESCI CO POTRZEBA TO PISAC PW ALBO GG 21284534
Avatar użytkownika
nolan22
Ekspert
 
Posty: 1250
Dołączył(a): 4 sty 2011, o 13:19
Lokalizacja: wlkp/Śmigiel

Postprzez pablomed » 25 sty 2012, o 21:43

Raczej mało prawdopodobne jeśli na LPG chodzi dobrze, dla ścisłości to nie jest silnik krokowy tylko regulator wolnych . Najczęściej pada od strzałów przepływomierz i jego najpierw sprawdź - opisy na forum, potem szczelność dolotu, TPS, wyprzedzenie zapłonu. Moc na benzynie ma normalną? Tylko na jałowym sa kłopoty?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez traker » 26 sty 2012, o 01:04

Moc na bezynie ma normalną. Dziwi mnie to, że zadnych błedów nie ma :/ teraz zaczeło się tak dziać ze po odpaleniu troche rozna mu obroty do o 2tys i trzymają się dopiero jak pojade stane wraca do normy. Na bezyniie kupieje w przedziale 1000-1250
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez pablomed » 26 sty 2012, o 15:40

zacznij od szczelnosci dolotu, strały LPG się zdarzały? Jesli tak przepływka na drugim miejscu, potem TPS na koniec ustrawienie przepustnicy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez traker » 28 sty 2012, o 19:13

hmmm na szczelność dolotu co się składa ? tylko rura dolotowa czy grzybek i odma też ?
Jeszcze co zauwazyłem, że jak puszczam gaz to zaczyna go lekko szarpać(mowie tutaj o benzynie)
traker
Czytacz
 
Posty: 68
Dołączył(a): 14 lip 2008, o 22:40
Lokalizacja: Środa Śląska

Postprzez pablomed » 29 sty 2012, o 17:22

rura od przepływomierza, odma, węże regulatora obrotów, wężyki od klapki pod filtrem, serwo - wszystko krótko pisząc co łączy się z dolotem za przepływomierzem (przyczyna to jego ogłupianie przez lewe powietrze)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości