Moderator: Moderator
 mozliwe tez ze olej robi sie zbyt rzadki  po przejechaniu kilkudziesieciu km silnik i traci swoje wlasciwosci a pozatym olej sie rozgrzewa  i pompa moze nie  podawac takiego cisnienia jak na zimnym silniku . mysle ze wina pompy to nie jest chociaz warto bylo by sprawdzic czy smok nie jest zasyfiony.  sprawdzisz to po demontarzu miski olejowej . aha i nie polecam dolewania doktorkow czy innych zageszczaczy oleju bo zniszczysz sobie silnik. jak juz zmienic olej na nowy i zobaczyc jak bedzie .   pozdrawiam
  
  
mirko75 napisał(a):Witam a ja mam taki problem w golfiku z kontrolką ciśnienia oleju Jak zimny jest ok nic się nie dzieje za to jak przejadę te 10 km temperatura oleju wzrośnie do 70 75 zaczyna szaleć kontrolka i brzeńczyk ale jak tak jadę do 80 km jak powyżej 80 jadę na jakiś czas cichnie brzęczenie i przestaje migać ale to na jakiś czas potem znowu zaczyna na nowo . Słyszałem kilka wersji pompa oleju smok brudny licznik ma zwarcie czujniki oleju wymienić a ja nie wiem od czego zacząć Silnik 1,8 benzyna zalany mobil półsyntetyk

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości