Kontrolka oleju

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Kontrolka oleju

Postprzez ZipnerOne » 18 lut 2013, o 21:43

Witam mam taki problem tzn przy wlaczeniu zaplonu nie zapala mi sie kontrolka oleju,podczas jazdy tez..
Wczesniej bylo ok potem zaswiecala sie przy zapalaniu typowo,a teraz zero! A zadzialo sie to po dolaniu nie wielkiej ilosci oleju w celu jego uzupelnienia. Co to moze byc?? Brzeczyk mi padl tkze o sygnalach dzw. nie moge nic powiedzieć.
Zipner
Avatar użytkownika
ZipnerOne
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Radom

Kontrolka oleju

 

Postprzez ZipnerOne » 18 lut 2013, o 21:44

Dziekuję za kazda odpowiedz
Zipner
Avatar użytkownika
ZipnerOne
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez bioly21 » 18 lut 2013, o 21:45

sprawdz bezpieczniki i zarowki w liczniku , poza tym nie ten dzial
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Paweu » 18 lut 2013, o 21:46

Kolego nie ten dział.
Przenoszę do Silniki benzynowe.
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez ZipnerOne » 19 lut 2013, o 16:59

Ok w porzadku dzieki za przeniesienie. Generalnie za to bede zabieral sie jutro bo mam dzien wolny.
Zakupilem w razie czego nowy czujnik. bede informowwal na biezaco.

[ Dodano: 2013-02-20, 13:46 ]
Sprawdzilem bezpieczniki zarowki i wszystko ok! Mam zamiar zaraz wymienic jeszcze czujnik. Czy to moze pomoc? Jesli nie to ma ktos jeszcze jakies pomysly???
Zipner
Avatar użytkownika
ZipnerOne
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Radom

Postprzez pablomed » 20 lut 2013, o 14:47

Sprawdź wtyczkę kabla czujnika niskociśnieniowego. Przytknij styk do masy i włącz zapłon. jeśli kontrolka przy zapalaniu zaświeci to czujnik jest zwalony, jeśli nadal nie zaświeci - winne jest okablowanie lub licznik.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez ZipnerOne » 20 lut 2013, o 19:29

Zakonczylem nie dawno prace. Mialem na koniec jeszcze problem z zablokowanym pedalem gazu(zablokowala mi go filtr powietrza niewlasciwie przykrecony) Jak sie okazalo winien byl czujnik (firmy topran ) Po wkreceniu nowego kontrolka zaswiecila sie :-D Dzieki wszystkim za pomoc! :ok: Zamykam temat. Pozdr.
Zipner
Avatar użytkownika
ZipnerOne
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 25 gru 2011, o 13:31
Lokalizacja: Radom


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości