Kontrolka oleju, gdzie jakie czujniki?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez darkmen21 » 28 lut 2010, o 09:07

Powracam do tematu, panewy i pompa wymieniona na nóweczkę, 2 dni po naprawie autko cacy nawet nie pisknął, wracam z rajchu wisadam do fury jadę na KRK na balice, po zjechaniu z autostrady co słyszę?pik pik pik, przegazówka do 2100 i cisza, potem jeszcze klika razy to samo i cisza na kolejne 60 km, kurde juz nie wiem co jest grane do jasnej chustawki z tym pikaniem.Ma ktoś jakikeś pomysły jeszcze??
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

 

Postprzez ggiibboonn » 28 lut 2010, o 10:36

wedlug mnie jak tak dalej bedziesz przegazowywac to Ci pojdzie silniczek krokowy , ja tez mialem problemy z kontrolka oleju i z tym pikaniem to samo robilem ze przegazowywalem i spokoj ale to sie odbija na innych rzeczach u mnie na silniczku krokowym , wymienilem krokowca i juz mi niepika ani nieswieci kiedy niemusi


jedno z drugim moze niejest jakos polaczone ale tak mialem
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez darkmen21 » 28 lut 2010, o 11:12

no ok,wymienie jeszcze ten silniczek krokowy,chyba drogi nie jest? :-/
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez marcinkoz2910 » 28 lut 2010, o 11:25

darkmen21, ile Cię już ta zabawa wyniosła?

Co ma siliczek krokowy wspólnego z ciśnieniem oleju?

Zajedź do tego mechanika i pokaż co się dzieje widocznie coś źle zrobił... sprawdzałeś ciśnienie oleju przed naprawą i po naprawie? Nie wiem czy to prawda ale wyczytałem też że kompresja w komorach spalania też może powodować takie zawirowania z kontrolkami nie wiem nie jestem mechanikiem fajnie jak by się ktoś wypowiedział na ten temat

krokowiec około 300zł ale są też podróbki za 80zł które nie pracują fajnie wybór należy do ciebie ;-) ale wg. mnie bez sensu wymieniać krokowca
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez ggiibboonn » 28 lut 2010, o 11:41

4 stowki za silniczek z robocizna dalem

niemowie ze przez krokowca pika kontrolka tylko ze przez to przegazowywanie podczas pikania moze sie spieprzyc jak w moim przypadku
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez darkmen21 » 28 lut 2010, o 11:43

wiesz niekoniecznie go przegazowuje za każdym razem, czesto poprostu jade na biegu do okolo 2,2 tyś.obr i przestaje wtedy, nie na jałowym
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez ggiibboonn » 28 lut 2010, o 12:59

aha no w moim przypadku to musialem albo przegazowac podczas jazdy albo po prostu zgasic silnik i odpalic od nowa co na drodze troche smiesznie pewnie wygladalo hehe , po pewnym czasie postanowilem wymienic kable kopulke swiece nowe kupilem olej wymienilem filtry czujniki lecz pikalo dalej :/ dopiero jak wymienilem silniczek krokowy to juz mi niepika ,od tego silniczka to az mi rwalo silnikiem masakra byla ale juz gites ;) :cwaniak: a silniczek pewnie poszedl od tego gazowania bo nawet mechanik powiedzial zeby nieprzeciagac ....
ggiibboonn
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 14 lis 2008, o 15:29
Lokalizacja: dąbrowa Górnicza

Postprzez darkmen21 » 28 lut 2010, o 16:31

a no możliwe, no mi nic poza pikaniem się nie dzieje, przed wymianą czujników to musiałem go gazować do 3400, a teraz wystarczy ze jadę własnie z obrotami silnika powyżej 2100(oczywiscie jak zapika)to przestaje, jak przestanie to nawet moge z poł godziny jeździć do następnego pikania.

Dzisiaj wymieniłem świece-zero śladu na nich oleju, no i świece były już poprzepalane trochę, acz kolwiek to i tak pewnie nie od tego zależy... :zalamany:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez tsubasa1982 » 6 mar 2010, o 16:24

ja tez mam ten problem , pojawil sie po wymianie silnika, zmienilem czujnik, olej filtr i nic nie pomoglo, pikanie pojawialo sie po przejechaniu ok 30 km bylo to latem, myslelem ze to pompa ale po konsultacjach z mechanikami powiedzieli ze pompa raczej sie nie zuzywa, moga byc jescze panewki ale nie chcialo mi sie wywalac kasy na to zeby ktos sciagnal miche i powiedzial ze jest ok. dolalem motodoktora i problem zniknal na jakis czas. ale teraz bede musial chyba to zrobic bo coraz czesciej mi to sie robi
Avatar użytkownika
tsubasa1982
Badacz tematu
 
Posty: 162
Dołączył(a): 12 kwi 2008, o 15:08
Lokalizacja: Gołańcz

Postprzez adrian5 » 6 mar 2010, o 17:15

To piszczenie to jest najczęstrzy problem golfów, wystarczy przeglądnąć fora. Pewnie to w mniejszości golfów nie piszy:) Mi to piszczało od kupna auta- 3,5 roku temu, postanowiłem z tym nic nie robić tylko odłączyć czujnik (podpiąć pod masę) i był to dobry wybór, bo auto działa idealnie już 3,5 roku i woogle nie bierze oleju, a jak niedawno sprawdzałem podłączając spowrotem czujnik to dalej piszczy. Biorąc pod uwagę tak dużą liczbę golfów z tym problemem coś musi być na rzeczy, myślę, że to jest w większośći przypadków nic poważnego. A VW powinien zrobić akcję serwisową bo to ogólny problem Mk3.
Ostatnio edytowano 6 mar 2010, o 19:05 przez adrian5, łącznie edytowano 1 raz
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Postprzez darkmen21 » 6 mar 2010, o 18:35

mi sie włącza pikanie jak jade ponad 100 przez jakies 15 minut i potem zejde na cykl miejski, to wtedy zapika, zmienie bieg na nizszy i przestaje.W poniedziałek jade do mechanika co mi panewki wymienial i niech kombinuje,skoro nie naprawil a ja kase wywalilem :evil:

[ Dodano: 2010-03-06, 17:37 ]
adrian5 napisał(a):A VW powinien zrobić akcję serwisową bo to ogólny problem Mk3.
raczej nie zrobi akcji do samochodow produkowanych ponad 10 lat temu po gwarancji :lol:
Avatar użytkownika
darkmen21
Members
 
Posty: 1037
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 11:35
Lokalizacja: Siemianowice Śl.
Rocznik: 1995
Silnik: 1.8
Paliwo: PB
Nadwozie: cabrio

Postprzez adrian5 » 6 mar 2010, o 19:43

darkmen21 napisał(a):mi sie włącza pikanie jak jade ponad 100 przez jakies 15 minut i potem zejde na cykl miejski, to wtedy zapika, zmienie bieg na nizszy i przestaje.W poniedziałek jade do mechanika co mi panewki wymienial i niech kombinuje,skoro nie naprawil a ja kase wywalilem :evil:

[ Dodano: 2010-03-06, 17:37 ]
adrian5 napisał(a):A VW powinien zrobić akcję serwisową bo to ogólny problem Mk3.
raczej nie zrobi akcji do samochodow produkowanych ponad 10 lat temu po gwarancji :lol:


Mi dokładnie tak samo się włączało (i właśnie włączałoby się teraz też gdyby nie był czujnik odłączony). To musi być nic poważnego, bo jak mówię- auto mi działa bez najmniejszego problemu już 3,5 roku.
VW Golf, CL Europe, 1995r., 1.6 AEA, benzynowy.
adrian5
Czytacz
 
Posty: 145
Dołączył(a): 3 gru 2009, o 20:03
Lokalizacja: pomorskie

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 8 gości