Kolektor ssący-plastik?a może stal? co lepsze?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Kolektor ssący-plastik?a może stal? co lepsze?

Postprzez frezo1221 » 20 lis 2014, o 12:35

Witam,jak w temacie,który kolektor ssący jest lepszy?plastikowy czy stalowy? bo na allegro można dostać fajne plastiki,dają one coś?
Pozdrawiam.
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Kolektor ssący-plastik?a może stal? co lepsze?

 

Postprzez Opik » 20 lis 2014, o 13:03

W 1.4 plastikowy kolektor to przyrost około 12 koni, więc zauważalna różnica w jeździe będzie. Dodatkowo możesz nawiercić trochę otworów w puszce filtra powietrza, a jak jeździsz w czystych warunkach to nawet sam filtr warto jest lekko potraktować papierem ściernym, zmniejszysz powierzchnię oporu powietrza i możesz ugrać kolejne 3-5 koni



Udzielamy konkretnych odpowiedzi na poruszany temat !
Bambo
Ostatnio edytowano 20 lis 2014, o 13:28 przez Opik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Paweu » 20 lis 2014, o 13:23

frezo1221 napisał(a):Witam,jak w temacie,który kolektor ssący jest lepszy?plastikowy czy stalowy? bo na allegro można dostać fajne plastiki,dają one coś?
Pozdrawiam.


Plastikowy kolektor miał 1.4 na wielopunkcie.

Jeśli masz ABD to raczej nie będzie pasował kolektor plastikowy.

Opik napisał(a):W 1.4 plastikowy kolektor to przyrost około 12 koni, więc zauważalna różnica w jeździe będzie. Dodatkowo możesz nawiercić trochę otworów w puszce filtra powietrza, a jak jeździsz w czystych warunkach to nawet sam filtr warto jest lekko potraktować papierem ściernym, zmniejszysz powierzchnię oporu powietrza i możesz ugrać kolejne 3-5 koni


Jak to się ma do tematu ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez frezo1221 » 21 lis 2014, o 19:07

Opik,z kąd wiesz że da się z tego w ogóle jakie kolwiek konie wyciągnąć? (troche właściwie o to mi chodziło)

Paweu dzięki za odpowiedz właśnie o to mi chodziło czy pasuje czy nie.

Ale wróćmy do tego że powiedzmy pasował by,z kąd pewność Opik że to coś daje?

[ Dodano: 2014-11-21, 18:08 ]
Apropo filtra,nie będe takich przeróbek robił bo ja takich rzeczy nie popieram ABSOLUTNIE ale napewno w krótce chce włożyć od audi 1,8turbo filtr i puszkę powietrza.
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez Opik » 21 lis 2014, o 19:17

frezo1221, cały mój post to ironia, z tego silnika nic więcej nie wyciągniesz nawet wlewając viagrę i opiłki złota do baku
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 21 lis 2014, o 19:21

trzeba by zadać pytanie co znaczy lepszy i jakimi kryteriami kierujesz się oceniając. plastik nie nagrzewa się tak jak metalowy.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 21 lis 2014, o 19:26

Ale jak wy chcecie przykrecic wtrysk jednopunktowy do kolektora z wielopunktu? :shock:
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez Radi » 21 lis 2014, o 20:08

Apropo filtra,nie będe takich przeróbek robił bo ja takich rzeczy nie popieram ABSOLUTNIE ale napewno w krótce chce włożyć od audi 1,8turbo filtr i puszkę powietrza.

A w czym niby ta puszka z filtrem od 1,8t ma pomóc??? :zdziwko:
Avatar użytkownika
Radi
Members
 
Posty: 2836
Dołączył(a): 16 lut 2009, o 12:15
Lokalizacja: GKA
Rocznik: 93
Silnik: 2.8 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez trollu » 21 lis 2014, o 20:31

Grzesiek2507 napisał(a):Ale jak wy chcecie przykrecic wtrysk jednopunktowy do kolektora z wielopunktu?

ja w temacie widzę pyt "stal vs plastik" i żadnych konkretów co do silnika.
Radi napisał(a):A w czym niby ta puszka z filtrem od 1,8t ma pomóc???

hehe no właśnie.
temat chyba wyczerpany.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Grzesiek2507 » 22 lis 2014, o 17:04

No niby konkretow brak. Podejrzewam, ze autor ma stare, poczciwe 1.4 i wypatrzyl w necie kolektory z aex ;-)
Avatar użytkownika
Grzesiek2507
Members
 
Posty: 3684
Dołączył(a): 4 mar 2012, o 15:12
Lokalizacja: Izbica Kujawska

Postprzez frezo1221 » 25 lis 2014, o 14:30

Dokładnie :) i z czystej ciekawosci pytałem co lepsze.czy w plastiku tak samo jak w stali jest nierówna powierzchnia do rozprowadzania mieszanki tzn mieszania czy gładka powierzchnia.ale odpowiedz jakąś tam mam że to od pełnego wtrysku a to od jednopunktu :)
frezo1221
Czytacz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 7 lis 2014, o 16:26
Lokalizacja: Tuchola

Postprzez trollu » 26 lis 2014, o 01:10

a po kiego grzyba zastanawiać się nad tym jaka jest powierzchnia? to nie wyczynówka z polerowanymi kanałami w głowicy a co do polerowania kanałów ssących w N/A też już różne opinie słyszałem.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości