jak zwiększyć obroty

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

jak zwiększyć obroty

Postprzez Mariusz164 » 27 lut 2009, o 10:38

koledzy jak mogę zwiększyć obroty? pokazuje mi 900 obr powinno być troche więcej. ale niewiem jak to zrobić bo krokowy tym steruje
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

jak zwiększyć obroty

 

Postprzez bobanPL » 27 lut 2009, o 13:21

Po prostu wciśnij pedał gazu :lol: Zartuję... A tak serio to raczej się nie da zwiększyć obrotów na jałowym, znajomy mechanik mówił coś o specjalnym filtrze powietrza ale myślę, że to nic nie da. A tak a propos to czemu 900 to za mało. W moim 1.6 AEE obroty powinny być w granicach 650 - 900 .
bobanPL
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: znienacka

Postprzez mani51 » 27 lut 2009, o 13:53

Mariusz164 napisał(a):koledzy jak mogę zwiększyć obroty? pokazuje mi 900 obr powinno być troche więcej. ale niewiem jak to zrobić bo krokowy tym steruje


jeśli masz jednopunkt to w infotech jest napisane że obroty biegu jałowego nie podlegają regulacji. Jedyne wyście to np oszukanie sterownika że silnik ma niższą temperaturę niż w rzeczywistości i wtedy będzie pracował na ssaniu co oczywiście odbije się mocno na spalaniu...i niech Cię nie korci kręcić tą śrubką przy dźwigni przepustnicy bo obrotów tym nie zwiększysz

a 900 obrotów to powiedział bym że aż za dużo po rozgrzaniu silnika, u mnie jest 800...ale to co slnik to inne wartości
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Mariusz164 » 27 lut 2009, o 17:12

na orotomierzu mi pokazu 900 podepne kompa to zobacze ile pokazuje. u brata i taty obroty są między 900 a 1000 a umnie jest na 900 i silnik nie równo pracuje i się wszystko trzęsie. a może to być wina krokowego?

[ Dodano: 2009-02-27, 16:38 ]
podłąćzym i pokazuje 850. a wie ktoś jakie obroty powinny być 1.8 abs
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez cyngiel » 27 lut 2009, o 17:48

Ja w 1.8 ABS mam takie same obroty, czyli niecałe 900 obr/min (na ssaniu ok 1000obr/min) i nie widzę w tym nic dziwnego, jeśli silnik chodzi równo, nie faluje, to po co chcesz z tym kombinować, wyższe obroty na jałowym wiadomo = wyższe spalanie
cyngiel
Czytacz
 
Posty: 85
Dołączył(a): 1 paź 2007, o 17:30
Lokalizacja: Gostyń/Poznań

Postprzez Mariusz164 » 27 lut 2009, o 18:05

aha oki no to tak musi zostać. a wie ktoś może czemu jak ruszam i na biegu jałowym wszystko sie trzęsie. sprzęgło nowe założym przed wczoraj i niu się nie poprawiło ja już niemam pojęcia co jest przyczyną z poduszkami też próbowałem ale też zero poprawy.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez bobanPL » 27 lut 2009, o 18:51

wstaw sobie magnetyzery na przewód paliwa bądź gazu i na rurę od powietrza przed filtrem. U mnie od razu się obroty polepszyły i stabilniej silnik pracował a po 3 miesiącach jakby trochę więcej koni w stajni ;-) Magnetyzery to koszt około 80 zł ale uwierz mi - zwraca się szybko bo mniej wachy spala a raczej gazu bo na tym śmigam... pozdrawiam
bobanPL
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: znienacka

Postprzez seb » 27 lut 2009, o 18:56

bobanPL, magnetyzery???????? to wogole cos dodaje????
seb
 

Postprzez bobanPL » 27 lut 2009, o 19:11

Też nie wierzyłem ale mam już od grudnia bardzo dużo dają. Mam instalację gazową sequent 24 i głownie jeżdżę na gazie - wiadomo. Wstawiłem zestaw magnetyzerów - 2 na przewód gazu i 1 na powietrza. Mam butlę z gazem 27 litrów. Przed wstawieniem na butli przejeżdżałem średnio 200 - 225km w cyklu mieszanym. Teraz 230-250 zimą !!!! Ciekawe jak latem będzie.
bobanPL
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 paź 2007, o 10:17
Lokalizacja: znienacka

Postprzez mani51 » 27 lut 2009, o 19:57

silnik abs
obroty biegu jałowego: 700-1000 - dziwne ale tak podaje infotech
zatem mieścisz się w normie

Mariusz164 napisał(a): a wie ktoś może czemu jak ruszam i na biegu jałowym wszystko sie trzęsie.


jak się rusza to trzeba gazu dodać a nie na jałowym ruszać

Mariusz164 napisał(a):silnik nie równo pracuje i się wszystko trzęsie. a może to być wina krokowego?


nie to nie może być wina krokowego bo on odpowiada za utrzymanie odpowiednich obrotów a nie żeby silnik nie przerywał. Za przarywanie najczęściej odpowiada układ zapłonowy: kable, kopułka, palec, świece - to trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Mariusz164 » 27 lut 2009, o 23:25

kable, kopuła, palec, świece wszystko nowe. a które kolega poleca te magnetyzery bo na allegro kilka rodzai tego jest.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia

Postprzez mani51 » 28 lut 2009, o 13:19

to że są nowe to nic nie znaczy, odpal po zmroku i szukaj czy gdzieś iskry nie przeskakują. Ja pozakładałem nowe i przerywał, okazało się że nie docisnąłem fajki od kabla przy cewce

a magnetyzery można między bajki włożyć, nie daj się naciągnąć. Jak by to było takie och ach to każdy by zakładał a nie tylko zdesperowani i naiwni łudząc się, że to coś pomoże...szkoda kasy
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości