Moderator: Moderator
krissmysticblau napisał(a):Tutaj nie chodzi o smarowanie tylko o bezpieczną i wygodną jazdę przy zimnym silniku.Czujnik jest po to żeby wzbogacić mieszankę przy rozruchu i podczas nagrzewania silnika aby nie było sytuacji takiej jak opisał ktoś wyżej(zmuli ci auto w namniej oczekiwanym momencie).
Co do smarowania częściowo też racja.Jednak przy silniku w dobrym stanie nie jest to aż takie niebezpieczne z tego względu że ciśnienie oleju będzie wystarczające do nasmarowania wszelkich istotnych miejsc.Książka podaje minimalne ciśnienia oleju w zależności od obrotów.Wartości te są zblizone do wartości zadziałania czujników ciśnienia.
Pozatym przy wyłączonym ssaniu silnik będzie się nagrzewał trochę dłużej aw niskich temperaturach możesz mieć problem z odpaleniem.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości