JAK CIEPŁY TO GAŚNIE

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

VW Golf 3 1.6 (AEE)

Postprzez walter5 » 9 wrz 2013, o 11:38

Witam jako że nie wiem dlaczego niechce się mój temat wyświetlić na pierwszą strone postanowiłem dodać nowy temat mam nadzieje że administratorzy nie bedą źli. Wymieniłem cewke na inną i niestety auto dalej gaśnie po jakimś czasie już brak pomysłów jedynie jeszcze o sondzie myślę ale na vagu nic nie pokazuje 0 błędów i napięcie jest dobre. Na zimnym ciśnie z wtyczką po nagrzaniu obroty spadają słychać jak się się przekażnik czy jak to nazwać z gazu przełącza/wyłącza aż zgaśnie. Bez wtyczki też już coraz gorzej chodzi, jak się nagrzeje w miare. Zauważyłem że jak skręce kołami przy parkowaniu to obroty lubią spaść.

Obrazek

tu też daje wam zdjęcie aparatu zapłonowego widać na nim kilka rys czyli ustawianie na pałe chciałem trochę się pobawić i poruszać ale jedna śruba jest wyrobiona w środku i niestety nie potrafie jej odkręcić . Może dacie jakiś pomysł myślałem czy by jej żabką jakoś niechycić. A i jeszcze na dole jak popatrzycie na tym aparacie zapłonowym wystaje tak jak by taki cypelek na jakiś kabelek tak przypuszczam czy powinno się tam coś znajdywać czy tylko tak jest ??



a tu filmik do 45 s. skacze po 45 s. zaczoł chodzić spoko włączył sie wentylator i zgasł :/




Filmik


Cewka już trzecia, pale, kopułka, czujnik temp, świece , KWN - wszystko nowe oraz przepustnica inna ale używana. Może ktoś ma jeszcze jakieś pomysły. Tu jeszcze pytanie czy jak się wyjmie kabel z komputeraz z gazu (instalacja stag sekwencja) czy może się coś pousuwać ?? PRoblem i na PB i na LPG.
Ostatnio edytowano 12 wrz 2013, o 12:38 przez walter5, łącznie edytowano 1 raz
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

VW Golf 3 1.6 (AEE)

 

Postprzez pablomed » 9 wrz 2013, o 13:07

walter5 napisał(a):przekażnik czy jak to nazwać z gazu przełącza/wyłącza

walter5 napisał(a):Na zimnym ciśnie z wtyczką

kolego skoro niema Twojego starego tematu to zastanów się na spokojnie jak można się czegoś domyśleć z tego co napisałeś. Instalację LPG odłącz poprzez podłączenie wtyczek wtryskiwaczy benzyny bezpośrednio do wtrysków z pominięciem odgałęzień do sterownika LPG, chyba że masz zrobione druciarsko czyli kable wtrysków benzyny są przecięte i wpięte w sterownik LPG - trzeb aby je jak było podpiąć.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

JAK CIEPŁY TO GAŚNIE

Postprzez przybor » 9 wrz 2013, o 16:28

Witam

Mam problem ze swoim Golf III 1.6 75 km. PB + LPG. Silnik gdy jest zimny ładnie trzyma ssanie i obroty ( świeżo wymieniona przepustnica) lecz gdy się nagrzeje obroty potrafią zafalować i silnik zgaśnie. Dzieje się tak na Pb i Lpg. Przewody WN, palec, kopułka sprawdzone i są ok. Na świecach jest już trochę nalatane lecz mechanik stwierdził że jeszcze nie ma potrzeby ich wymieniać. Poczytałem trochę i pasują mi 2 rzeczy cewka zapłonowa i czujnik halla. Cewke podmieniałem jakiś czasu temu i nie było róznicy (jak zgaśnie nie mam problemu z odpaleniem) no i ten czujnik halla ?

Ktoś pomoże ?
przybor
Czytacz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 3 sty 2012, o 22:04
Lokalizacja: Płock

Postprzez k-m-r1 » 9 wrz 2013, o 22:57

odepnij klemy od aku
zostaw na noc najlepiej

rano odpal i nie ruszaj silnika ażdo włączenia wentylatora ma sie zagrzac

potem sprawdz czy jest oki


można jeszcze sprawdzic zcy nie nawaliłczujnik temperatury czyli odłaczyc go i podmienic od znajomego
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez walter5 » 10 wrz 2013, o 11:03

sorki że tak chaotycznie napisałem ale już rady nie daje a tu zima nie długo :/ Poprostu problem taki auto gasnie jak ma wpieta wtyczke z z przepustnicy , na zimnym pochodzi aż sie nagrzeje. Wtedy szarpie, gaśnie obroty skakają. To co widac na filmiku. Co do twojej rady to nie musze tego odpinac bo na co na pb i lpg te same cuda.
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez walter5 » 10 wrz 2013, o 11:06

Witam cie ja kolego juz 3 miesiace z tym walcze i narazie 0 efektów ten sam silnik co ty jedynie zeby ci poradzic i mieć wmiare plynną jazde to odepnij wtyczke z tpsu ( z przepustnicy) to wtedy pojezdzisz w miare podciagnij na lince i obroty beda trzymac. A jak se poradzisz to daj znac ja narazie po wymieniałem cewke ,czujnik temp. kopułkje, palec, świece , KWN, przepustnice.
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez Pan Kleks » 11 wrz 2013, o 21:53

polska mowa - trudna języka :(

szkoda że nie szanujesz POLSKIEJ PISOWNI
świadczy to o Twojej .......(domyśl się)
albo braku szacunku do Forum

podpisuję się pod tym ale jednak zachowaj uwagi dla siebie i nie spamuj, to też wyraz szacunku dla forum
trollu
Ostatnio edytowano 11 wrz 2013, o 22:11 przez Pan Kleks, łącznie edytowano 1 raz
Pan Kleks
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:15
Lokalizacja: Łódź

Postprzez trollu » 11 wrz 2013, o 22:15

AEE ma czujnik położenia wału? z tego wszystkiego zrozumiałem że jak się nagrzeje to zdycha. pewnie nie zwracałeś uwagi na VAGu czy podczas kręcenia rozrusznikiem jak silnik zdechnie ECU widzi obroty?

i tak ogólnie - ten temat też kwalifikuje się do kosza albo chociaż na "nagrodzenie" punktem - popraw tytuł zgodnie z regulaminem.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez k-m-r1 » 11 wrz 2013, o 22:35

a jakie macie błedy na ECU ?
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez walter5 » 12 wrz 2013, o 12:44

Ok poprawię się. Trollu z tego co mi wiadomo to ten silnik niema czujnika położenia wału tylko hall tam działa. A z tym VAGiem to trollu jest tak że jak zgaśnie to żeby odpalić na nowo musisz stacyjke przekręcić co wiąże się z tym, że vag na moment traci komunikację więc dopiero jak się połączy to wtedy patrze na obroty i normalnie się wyświetlają. A odp ktoś na to pytanie z tym aparatem czy tam powinna być wsadzona jakaś wtyczka ?? I czy pokombinować z tym aparatem spróbować rozkręcić tą śrubkę i po przestawiać na tamte znaki ?? I jeszcze jeśli bym poruszył tym aparatem to tak jak patrzałem on jest chyb a jakimś silikonem złączony czy wtedy też go będe musiał oblepić ??

[ Dodano: 2013-09-12, 11:48 ]
I jeszcze dodam że jak mi zgaśnie z tą wtyczką to normalnie od razu odpale nie musze czekać.
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez walter5 » 12 wrz 2013, o 12:47

k-m-r1 jak bym miał jakieś błędy to wierz mi napisałbym ci są jedynie wyświetlające o przepustnicy no ale to wiadomo bo mam wtyczkę odłączoną jak wepne skasuje to 0 błędów. Tylko że auto gaśnie,szarpie różnie :/
walter5
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 11 kwi 2013, o 16:18
Lokalizacja: M-ce

Postprzez kbanah » 12 wrz 2013, o 18:19

Witam, dzisiaj doświadczyłem podobnego problemu. Wyjechałem z domu, po przejechaniu około 5 km na środku drogi silnik zgasł, zepchnąłem, odłączyłem klemę na parę minut, założyłem nie odpalał i tak kilka razy. Później założyłem klemę i po jakiś 20 minutach silnik zaskoczył i do końca około 15 km było bez problemu.
Z powrotem do domu ta sama sytuacja 5 km zgasł, po około 30 minutach znów zapalił.
Też zauważyłem, że wiatrak od chłodnicy się nie załącza a przedtem chodził nawet z 2 minuty po zgaszeniu teraz siedzi cicho.
Idę zobaczyć czy świece nie są do wymiany i kable WN.
kbanah
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 8 paź 2011, o 21:11
Lokalizacja: Łódź

Następna strona

- - - Zygzak Tomasz Piątek



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości