Golf nie chodzi na benzynie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf nie chodzi na benzynie

Postprzez sosna900 » 30 paź 2014, o 19:30

Witam, mój golf nie chce chodzić na benzynie, to znaczy da sie go odpalić lecz gdy nie dodam gazu, on od razu gaśnie. Gdy Trzymam wciśnięty pedał, auto pracuje ale falują mu obroty, przygasa. Jak już jadę to jest niemalże dobrze, tylko trzęsie całym samochodem. Na ciepłym jak i na zimnym jest tak samo. Dodam też że, robiony był swap silnika z 1.4 ABD na 1.6 ABU, w starym ABD problem był dokładnie taki sam problem , po zmianie silnika problem zniknął na jakiś tydzień. Wnioskuje że to nie wina silnika, tylko czegoś co zostało ze starego. Pierwszym moim podejrzeniem była pompka paliwa, wymieniłem na sprawną w 100% i nadal jest klapa. Zmieniłem też czujnik temperatury, ustawiłem zapłon przy pomocy lampy, wymieniłem kopułkę, paluch, kable, tylko świece mam stare, silniczek krokowy. Gdy odczepiłem przewód od monowtrysku i właczyłem zapłon to benzyny wyleciało tylko troszeczke, wtedy własnie zmieniłem pompke paliwa na sprawną, lecz jeszcze nie sprawdzałem ile benzyny teraz podaje. Jeśli też będzie mało, to może przewody są zapchane? Jest taka możliwość? Proszę o pomoc.

ABU 1.6 1993r
Na gazie wszystko w porządku.
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Golf nie chodzi na benzynie

 

Postprzez Paweu » 30 paź 2014, o 19:42

sosna900 napisał(a):Pierwszym moim podejrzeniem była pompka paliwa, wymieniłem na sprawną w 100% i nadal jest klapa. Zmieniłem też czujnik temperatury, ustawiłem zapłon przy pomocy lampy, wymieniłem kopułkę, paluch, kable, tylko świece mam stare, silniczek krokowy


A filtr paliwa ?
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4275
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez łukasz1983 » 30 paź 2014, o 19:43

sosna900 napisał(a):może przewody są zapchane?
Zmierz jakie masz ciśnienie paliwa przed wtryskiem.powinno być 1,2 bara.

sosna900 napisał(a):Dodam też że, robiony był swap silnika z 1.4 ABD na 1.6 ABU, w starym ABD problem był dokładnie taki sam problem
przy swapie zmieniałeś kompa,czy został od ABD?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sosna900 » 30 paź 2014, o 19:43

Zapomniałem napisać że też wymieniany filtr. Na początku komputer był 1.4 ale później na 1.6, praca beznyny bez zmian.
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 30 paź 2014, o 19:46

sosna900, To sprawdź to ciśnienie,tylko przed samym wtryskiem,nie przy pompce.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sosna900 » 30 paź 2014, o 19:51

No dobrze. No i jak było by za małe to w czym twki problem ?
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 30 paź 2014, o 19:52

sosna900 napisał(a):tylko świece mam stare, silniczek krokowy
Dobrze rozumiem,silnik krokowy w ABU masz stary z ABD?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sosna900 » 30 paź 2014, o 19:57

Tych silniczków to ja mam 4, bo kiedyś na ABD przygasał jak włączałem światla, i gasł od kręcenia kierownicą. Zmieniłem na inny, i było dobrze później zaczął się przycinać to znowu zmieniłem. Ogólnie mam ich kilka i który bym nie wsadził to benyzna i tak nie chodzi. Zaś na gazie to tak jak pisałem, gaśnie po kręceniu kierownicą, spadają obroty po włączeniu świateł. Ten który jest teraz zamontowany działa poprawnie. Wszystkie pochodzą z używanych golfów, i mają te same numery co ten który był założony od samego początku. Firmy Bosh
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 30 paź 2014, o 20:01

sosna900, No dobra ale w ABU krokowy ma 6 pinów,a w ABD ma 4 piny.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sosna900 » 30 paź 2014, o 20:14

Ja mam wtyczkę na silniczek 4 pinową, więc zakładałem silniczek z 4 pinami. Skoro jest w oryginale 6 pinowy to co ja mam tam namieszane? Jakaś część jest zostawiona z ABD? Od czego idzie kabel pod który podłączamy silniczek krokowy?
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez łukasz1983 » 30 paź 2014, o 20:24

sosna900, Robiłeś swap z ABD na ABU i zostawiłeś wiązkę z ADB i dla tego wtyczka ma 4 piny.Powinieneś wiązkę też zmienić z ABU.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sosna900 » 30 paź 2014, o 20:29

No to teraz musiałbym zmieniać całą wiązke ? Praktycznie wszystkie kable, tak?
sosna900
Berbeć
 
Posty: 13
Dołączył(a): 26 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 17 gości