GOLF MK3 CZY JEST PRZEPŁYWKA MAF??

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

GOLF MK3 CZY JEST PRZEPŁYWKA MAF??

Postprzez mobileIS » 8 wrz 2013, o 21:41

Witam otóż mam kilka pytań dotyczących mojego samochodu,które nie zbędne mi są do przeprowadzenia mini diagnostyki.

Marka: VW
Model: Golf MK3 MK 3 MK III
Rok: 1995
Pojemność: 1.8 KAT
Moc: 90 KM (66Kw)

Pytania:
1.Czy w moim samochodzie (dane powyżej) jest przepływomierz?
2.Czy w moim samochodzie są jakiekolwiek sondy lambda?
3.Jak się dowiedzieć jakie jest oznaczenie mojego silnika w moim samochodzie??
4.Jaką diagnsotykę (czego) mogę przeprowadzić w moim samochodzie?

Pytań całkiem sporo,proszę o Pomoc jestem młodym kierowcą ale chce wiedzieć więcej i bardziej zagłębić się w tematyke diagnostyki samochodowej.

Pozdrawiam.
Piotrek.
mobileIS
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6 wrz 2013, o 08:45
Lokalizacja: KRAKÓW

GOLF MK3 CZY JEST PRZEPŁYWKA MAF??

 

Postprzez trollu » 8 wrz 2013, o 23:24

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk3/
przepływki z tego co wiem w nim nie ma, masz MAP sensor jak już. Lambde masz na pewno. co rozumiesz przez diagnostykę bo to dość szerokie określenie. pewnie chodzi Ci o podpięcie do kompa. to zależy czy masz OBD I czy OBD II
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 9 wrz 2013, o 12:24

niema ani MAP ani MAF sensora w silniku 1.8 na wtrysku jednopunktowym, czyli ABS, ADZ, AAM (ten ma 75 koni) . Tego oznaczenia silnika szuka się na wlepce w bagażniku lub czasem jest jeszcze naklejka na osłonie rozrządu. Po samym wyglądzie silnika ciężko ocenić. Jeśli nie masz wlepek to można odczytać numer sterownika silnika i google wyjaśnią do czego jest.