golf III 2.0 GTI, 2E, 8V pąpa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

golf III 2.0 GTI, 2E, 8V pąpa

Postprzez mateusz_918 » 18 lis 2012, o 18:42

witam własnie siadam do podłączenia pąpy paliwowej i pytanko trzeba ją zalać paliwem czy sama zassa chodzi mi o tą górną pąpe
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

golf III 2.0 GTI, 2E, 8V pąpa

 

Postprzez robert19kor » 18 lis 2012, o 23:38

kolego ortografia się kłania bo, aż kuje w oczy ta Twoja pąpa
robert19kor
Badacz tematu
 
Posty: 369
Dołączył(a): 18 sty 2010, o 18:16
Lokalizacja: Koronowo

Postprzez pablomed » 18 lis 2012, o 23:56

Jaką górną, jest tylko jedna w baku. Jeśli w baku jest benzyna możesz uruchamiać
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mateusz_918 » 19 lis 2012, o 10:31

ojtam ojtam na szybko pisałem niedzielne prace

hmmm no jest problem bo niechce zapalić nieznam stanu autka na benie przed montażem pompy bo nie dziłała jak go kupiłem.

wszystko się uruchamia prawidłowo pompa daje paliwo a autko kaput iskra jest, hall działa niemam przepływomierza tylko jakiś wiesniarski stożek typ silnika 2e wiec powinna być. Ale tak czy siak odpalić powinien tylko by chodził troche nierówno, niemam pojecia co to moze być poprzedni własciciel mówił ze autko smigało na benie

[ Dodano: 2012-11-19, 11:21 ]
wszystko ok odpioł mi się kabelek od przekaźnika
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 19 lis 2012, o 23:28

kolego bez przepływomierza 2E nie zadziała, tzn odpali ale będzie beznadziejnie chodził, chyba że na LPG to bez problemu. Proponuję żebyś prosząc o poradę na forum traktował rzecz poważnie. Przecież niema żadnego podpinanego na kablach przekaźnika chyba że masz LPG czy jakiś alarm z blokadą dokładany, takie rzeczy trzeba pisać , dać fotki itp. Pozdro.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez mateusz_918 » 22 lis 2012, o 14:16

a i tu sie mylisz na bednie działa wysmienicie to znaczy pierwsze 5-7 min gdy autko nie jest rozgrzane to niejest jakos super fajnie obroty lubią poswirować lecz jak się rozgrzeje to wszystko działa ;P

a mam pytanko czy wszystkie mk3 maja tak ze po zgaszeniu na ok 2h to mfa w pozycji spalanie chwilowe ustawia sie od 99 litrów i spada w dół?? czy moze uszkodzony jest czujnik spalania stukowego czy jakos tam??
mateusz_918
Gaduła
 
Posty: 444
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 17:51
Lokalizacja: Lech Poznań
Rocznik: 96
Silnik: 1.9 AFN
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 23 lis 2012, o 23:06

mateusz_918 napisał(a):a i tu sie mylisz
zapewniam cię że nie mylę się a ty pro prostu jeszcze nie wiesz jak ma chodzić GTI, to czym jeździsz teraz ma na benzynie moc powiedzmy może w porywach z 80 koni.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości