Golf III 2.0, 8V, 115KM, silnik ADY. Brak mocy

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Golf III 2.0, 8V, 115KM, silnik ADY. Brak mocy

Postprzez fipoos360 » 15 maja 2013, o 11:35

Witam wszystkich posiadaczy golferów ;).
Szukałem na forum ale nie mogłem się dopatrzeć podobnego problemu.

Usterka w moim samochodzie polega na tym, że przy wolnych obrotach silnik pracuje równo(bez zarzutów), kiedy mam stałą prędkość to też nie ma wahania obrotów ale jak już przyśpieszam to tragedia. Wydaje mi się, że na 2-jce idzie lepiej niż na jedyncje, cieżko go rozbujać do 150 chociaż.

Golfik ma znacznie mniej mocy niz wcześniej w dodatku nie przyśpiesza równomiernia a występują duże wahania mocy. od już od pierwszego biegu. Na piątce Czasem jak wyprzedzam samochód i zrobię redukcje to wydaje mi się, że nie ma różnicy czy na 5 biegu czy na 4 wyprzedzam.

Co chodzi o spalanie przy 90km/h 6,6 l/100km, przy 140km/h 8,8 l/100km. nie zmiemiło się. Jest takie same jake było przed zamulaniem się samochodu.


Ktoś orientuje się jaka to jest usterka ?

Będe bardzo dzięczny za pomoc.
Pozdrawiam Filip.M
Ostatnio edytowano 15 maja 2013, o 16:13 przez fipoos360, łącznie edytowano 1 raz
załota rączka
fipoos360
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 11:22
Lokalizacja: Józefów

Golf III 2.0, 8V, 115KM, silnik ADY. Brak mocy

 

Postprzez trollu » 15 maja 2013, o 16:18

Tekst wyedytowałem, następnym razem dostaniesz wczasy od pisania, nikt ślepy nie jest a powiększyć można, to raz. Dwa - przedstawiłeś się w odpowiednim temacie? Regulamin. Po trzecie podobne problemy były poruszane, szukajka nie gryzie.
Tyle na powitanie a co do tematu:
pod kompa go podpinałeś? przy ilu obrotach odcina?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez fipoos360 » 16 maja 2013, o 12:40

Nie, nie podpinalem samochodu pod komputer ale rozgrzałem silnik i dałem gaz do odciecia. Do 3 tyś obrotów wkręcał się dobrze, ale od 3 do odcięcia już obroty nie podnioszą sie płynnie.
Odcięcie mam przy 6,5 tyś obrotów.
załota rączka
fipoos360
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 11:22
Lokalizacja: Józefów

Postprzez killah » 18 maja 2013, o 20:52

Siema

Pierwsza czynność od razu to albo komp albo czyścisz przepływomierz. Miałem bardzo podobne objawy i mimo że miernik pokazywał że wskazania przepływki są w normie to po przeczyszczeniu jej zapałką i śrubokrętem silnik odzyskał 2gie życie. Niech Cię więc miernik nie zwiedzie tylko wyczyść druciki w przepływce. TYLKO BARDZO DELIKATNIE - bo łatwo zniszczyć

To nie zaszkodzi a na bank pomoże. Ja się nie mogłem nadziwić że takie coś uzdrowiło silnik... walczyłem 1 rok z tym bo nie chciałem słuchać mądrych głów z forum i zaufałem miernikowi ..
killah
 

Postprzez fipoos360 » 28 maja 2013, o 20:02

killah jesteś wielki. Odkręciłem przepływomierz i wyczyściłem go patyczkami do uszu. Nie było dużo tego brudu ale jak zamontowałem to masakra. Nowy golf.
załota rączka
fipoos360
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 15 maja 2013, o 11:22
Lokalizacja: Józefów

Postprzez killah » 29 maja 2013, o 08:14

fipoos360 napisał(a):killah jesteś wielki. Odkręciłem przepływomierz i wyczyściłem go patyczkami do uszu. Nie było dużo tego brudu ale jak zamontowałem to masakra. Nowy golf.


Miło mi. Niestety jest jedna mała wada. Będzie palił tyle ile powinien:P Wcześniej jechałeś jakby z zakręconym kurkiem gazu:P

pzdr.
killah
 


- - - www.cargotransport.com.pl/logistyka.html



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 22 gości