Glowica do 2E

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Glowica do 2E

Postprzez Bart » 26 sie 2013, o 18:09

Szykuje mi sie remont glowicy, a mam znajomego z glowica z 1.8 RP w super stanie ( nie jezdzila w gazie ) i z PG G60 1.8 niestety po gazowni. Moja glowica tez jest po gazowni, a jakos nie potrafie znalezc w okolicy w dobrej cenie. Stad moje pytanie czy pidejdzie glowica z 1.8 do dolu 2.0 z wtryskami, kolektorami z 2.0 ? Chyba ze olac i remontowac moja glowice po gazowni, ale slyszalem ze lepiej szukac takiej co jezdzila tylko na benie bo pracowala w nizszych temp i przyjaznijeszych warunkach ;)
Old Vw don't die, they just get lower :D

Golf 3 GTI I swear ;)

http://www.golf3.pl/topics2/gofer-by-bart-vt44794.htm
Avatar użytkownika
Bart
Czytacz
 
Posty: 120
Dołączył(a): 13 maja 2012, o 12:49
Lokalizacja: Śląsk

Glowica do 2E

 

Postprzez mate157 » 26 sie 2013, o 20:16

Bart, jedynie kolektor wydechowy by Ci spasował, ssące się różnią chyba 3 śrubkami,
Avatar użytkownika
mate157
Badacz tematu
 
Posty: 353
Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 12:46
Lokalizacja: Krosno

Postprzez trollu » 26 sie 2013, o 23:02

Bart napisał(a): bo pracowala w nizszych temp

takie gadanie, na benie tez tłoki spływają i nikogo to nie dziwi, dobrze wyregulowana dawka elpidżi i nic się nie dzieje i na odwrót, źle podana benzyna to wszystko powypala. masz powypalane gniazda, krzywe łoże wałka czy pęknięcia w głowicy że chcesz ją wymieniać czy tak sobie po prostu inną (być może przegrzaną i pokrzywioną) głowicę chcesz zakładać?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 27 sie 2013, o 12:09

nie zakładaj z 1.8, chyba mozna ale osłabisz auto. Zdej swoją i daj do oceny, może da się nie za drogo wyremontować i będzie pewna.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Kordi » 27 sie 2013, o 14:51

Błąd logiczny. Ciepło spalania LPG jest wyższe, gęstość niższa. Przy założeniu że różnica w spalaniu pomiędzy LPG a PB wynosi 7 i 8 litrów to więcej ciepła (w tym samym czasie) wydziela mieszanka powietrze + Pb w przybliżeniu 10%. Także proszę skończyć z bredniami dotyczącymi niszczycielskiego działania LPG na motor auta.

Dla zainteresowanych w wolnej chwili podeślę fotkę z obliczeniami.
Avatar użytkownika
Kordi
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 2 lip 2012, o 16:06
Lokalizacja: Kielce / Kraków

Postprzez trollu » 27 sie 2013, o 16:54

ciepło a temperatura ale ale - na prosty chłopski rozum - to czy nam EGT skoczy zależy od ECU przy założeniu że wszystko jest sprawne - jeżeli ECU poda zbyt małą dawkę paliwa do dawki powietrza to drastycznie zaczyna wzrastać temp spalania czy to na LPG, na Pb czy na antymaterii, wystarczy poczytać trochę tematów na forach o przebojach w uturbionych silnikach, wtrysk wyłapuje zwiechę, kilka sekund i nie ma tłoka.

Jaki ma to związek z LPG? - jadąc do gazownika i mówiąc "panie, za dużo pali" gazownik przykręci dawkę i tyle, nie jego brocha. to że sami podpisujemy wyrok na siebie to jest nasz problem. najłatwiej zauważyć czy mamy odpowiednią mieszankę a co za tym idzie temp spalania po świecach, mechanik od razu powie czy dawka paliwa jest za uboga czy nie

EOT


codo samej głowicy to jak nie ma pęknięć, nie była przegrzana to ja bym jej zrobił remont - nowe wszystkie uszczelniacze, w razie potrzeby dotrzeć zawory i będzie latać. kupując inną często kupuje się kota w worku i chocki klocki wychodzą dopiero później. kupując inną głowicę też trzeba jej zafundować wszystkie nowe graty a to tylko podnosi koszta, często niepotrzebnie
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości