Gaśnięcie podczas jazdy i problem z rozruchem zimnego silnik

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gaśnięcie podczas jazdy i problem z rozruchem zimnego silnik

Postprzez Golf_GL » 20 gru 2013, o 16:08

Witam od niedawna samochód gaśnie mi w trakcie jazdy. Ostatnio wyglądało to tak,że po przejechaniu 15 km auto zgasło mi podczas jazdy.Po chwili z trudem, ale odpalił.Po odpaleniu miał trochę problem z wejściem na obroty.Myślałem że może paliwo się kończy.Okazało się, że w zbiorniku było jeszcze ok. 8 litrów.Dodam jeszcze że coraz częściej mam problem z rozruchem zimnego silnika.Rozrusznik kręci tak, jak trzeba a silnik odpala dopiero po dłuższym kręceniu za drugim razem.Przewody WN sprawdzałem,kopułkę i palec oczyściłem i wysuszyłem.Czujnik temperatury i świece były wymieniane na nowe.Co może być przyczyną tych problemów?Czy może szwankować pompa paliwa?I jeszcze jedno-poprzedni właściciel często kupywał i tankował paliwo na lewo.Może w zbiorniku nagromadziło się sporo syfu i pompka się przytyka?
Pozdrawiam.
Golf_GL
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 09:28
Lokalizacja: Polska
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 90 KM ABS
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Gaśnięcie podczas jazdy i problem z rozruchem zimnego silnik

 

Postprzez łukasz1983 » 20 gru 2013, o 16:31

Golf_GL, Gaśnięcie na ciepłym obstawiam cewkę.Podmień na próbę na inną i będziesz wiedział.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Golf_GL » 20 gru 2013, o 16:51

A czy może ona odpowiadać za te występujące co pewien czas problemy z rozruchem zimnego silnika?
Golf_GL
Czytacz
 
Posty: 63
Dołączył(a): 31 mar 2012, o 09:28
Lokalizacja: Polska
Rocznik: 1992
Silnik: 1.8 90 KM ABS
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pablomed » 20 gru 2013, o 16:55

Podejrzewaj czujnik halla, popmę lub filtr paliwa lub cewkę. Postaraj się sprawdzić z czyjąś pomocą czy jest iskra w tedy kiedy nie załapać, i czy ta iskra jest jasna zółtoniebieska mocna. Problemy na zimnym przemawiaja jednak bardziej za pompą lub za zużytymi świecami niż za cewką czy czujnikiem halla - trzeba diagnozować.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 34 gości