Ksysio1988, do sprawdzenia jest przepływmierz, TPS, szczelność dolotu łącznie z odmą i podciśnieniami serwa. 2E się tak zachowuje również jeśli ma mocno wyprzedzony zapłon. Musisz znaleźć kogoś kumatego w tym silniku bo to bez sensu tak jeździć. W serwisówce "volkswagen golf i vento" masz dobrze opisane jak sprawdzić te wszystkie elementy, możesz pobawić sie sam jeśli masz jakiś miernik i trochę drygu do napraw.
Ale mam podobne doświadczenia, kilku mechaników ustawiało mi zapłon zwykłą lampą na znaku na kole zamachowym, gdzie mam tylko znak OT, szkoda gadać, gdybym się sam za to nie wziął tobym nie jeździł


nie sadze ze to filtr paliwa lub pompa ponieważ tak sie dzieje przsy malych obrotach do 3000 powyzej łapie elegancko i rwie do przodu ostro a ponizej łapie tzw dziury strzela mu cos pod maska i totalnie zamula auto juz nie wspomne ze moj wczesniejszy 90 konny golf lepiej palil tzw kapcie niz ten ten wogole nic nie zamieli.... pomocy... Jutro sprawdze tą pompe i ten filtr paliwa....

rożniły sie tylko koncowka B i C na numerach...