Gasnie, przerywa jak dodam gazu.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gasnie, przerywa jak dodam gazu.

Postprzez pawlacz » 13 wrz 2014, o 15:05

Witam
Dzis rano zszedlem do samochodu i podłączyłem VAG, pokazal sie bład " 00515 Camshaft position (hall) sensor (g40) 03-00 - No signal" Robiłem to na wyłączanym silniku i z tego co czytałem tak powinno byc, usunąłem ten błąd ( nie wiem czy to był dobry pomysł ) odpaliłem samochod pochodził 2 sekundy i zgasł. Odpaliłem znow i przerywał silnik musialem dodac gazu i chodził normalnie ale i tak było slychac co jakis czas ze przerywa. Jak nagle dodam mu gazu to go zmula i potrawi zgasnąc, a jak powoli dodaje to obroty wchodzą. Nie wiem czy to zbieg okolicznosci z tym VAGiem ale wczesniej jak schodziłem rano i odpalałem, nie dodawałem gazu to juz było czuc ze go przerywa i zaraz by zgasł a dzis do tego stopnia doszło. Rozgrzałęm go do 90C na luzie i wyłączyłem, zawsze odpałal od strzała na ciepłym a teraz musial dlugo krecic i dopiero odpalił.

Jakies pomysły jak moge cos szybko zdiagnozowac samemu?
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Gasnie, przerywa jak dodam gazu.

 

Postprzez MiroGti » 14 wrz 2014, o 10:21

Cześć jak nie bedzie palil na ciepłym odepnij mu czujnik na kruccu i sprobuj zapalic a w czesniej zrob tak odepnij klemy na chwilę ,podepnij i zapal auto nie dotykajac gazu czekasz aż wentylator włączy sie trzy razy bo jak pokasowales jakies ustawienia to w ten sposub zrobi sie na nowo adaptacja,a po tem zgas i zobacz czy pali jak nie to wypnij ten czujnik i daj znac co i jak ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pawlacz » 14 wrz 2014, o 11:04

Dzieki za odp wczoraj wlasnie pierwsze co to jak mi odrazu zgasl. To odpialem klemy na 5 min i odpalilem znow ale musialem dodac mu gazu bo juz go telepalo, jak sie rozgrzal to troche lepiej bylo ale go zgasilem i nie probowalem nawet jechac, dodam ze duza wilgotnosc byla a jakies 2 dni temu jak jechalem to pare osttrych kalurz zaliczylem i od tamtego momentu stal.

Zaraz pojde sprawdzic czy cos sie polepszylo, ale z tego co pamietam to jak pierwszy raz odpalalem po nocy to juz go cos bralo ale wystarczylo dodac troche gazu i chodzil normalnie :!:

[ Dodano: 2014-09-14, 11:17 ]
Ok bylem sprawdzic odpalil wmiare ok juz niprzygasal jak dodawalem gazu, przejechalem sie i wszystko prawie ok jedynie jak np poprogu zwalniajacym przejade na 2 biegu i dodam gazu to przerwie na chwile i jedzie normalnie, pojezdzilem przegazowalem go ostro i chodzil normalnie.Jakies pomysly od czego to moze byc? Bo chyba od wilgoci, kable nie byly wymieniane kopulka itd tez nie
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez MiroGti » 14 wrz 2014, o 12:45

Sciagnij kopulke i przeczysc styki w niej wytrzyj do sucha a najlepiej kup kopulke i palec jak nie bylo dawno zmieniane ,na pewno sie poprawi i przy okazji swiece mogly by tez nowe zagoscic ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez pawlacz » 14 wrz 2014, o 19:39

Dzieki za pomoc, a myslisz ze przewody nie maja na to wyplywu?
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez MiroGti » 14 wrz 2014, o 20:31

pawlacz napisał(a):Dzieki za pomoc, a myslisz ze przewody nie maja na to wyplywu?

Zmień najlepiej kpl czyli kable,palec, kopułka i będziesz miał układ zapłonowy z głowy ,tylko kup z firmy BERU a nie chińczyka ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Golf Maniak » 14 wrz 2014, o 20:42

Tak jak pisze MiroGti, wymień świece kable kopułkę i palec rozdzielacza a jeśli to nie pomoże wtedy dalsza weryfikacja
Golf Maniak
Members
 
Posty: 1165
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 09:30
Lokalizacja: Sosnowiec
Rocznik: 1997
Silnik: 1595 AFT
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez pawlacz » 15 wrz 2014, o 15:58

Dzieki, jak narazie wszystko dziala tak jak przed, mam nadzieje ze tak juz zostanie ale wymienie i tak kopulke i palec bo drogie nie są

[ Dodano: 2014-09-16, 18:25 ]
Wymiana kopulki i palca nie pomogła, nadal jak odpale na zimnym to po chwili go delikatnie przerywa, ustaje dopiero po dodaniu gazu
pawlacz
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 12:21
Lokalizacja: Gdynia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości