Gasnie po wcisnieciu sprzegla

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Gasnie po wcisnieciu sprzegla

Postprzez klata90 » 3 wrz 2011, o 13:03

Witam. Mam mały problem chodzi o to ze podczas jazdy dojeżdżając do skrzyżowania wciskam sprzęgło obroty spadają tak ze silnik gaśnie dzieje sie tak tylko na ciepłym silniku. problem pojawił się niedawno wcześniej chodziło wszystko normalnie. Proszę o jakieś propozycje z góry dzięki.
klata90
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 12:10
Lokalizacja: Gliwice

Gasnie po wcisnieciu sprzegla

 

Postprzez trollu » 3 wrz 2011, o 13:55

hmm, krokowiec do czyszczenia?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez SotoM » 4 wrz 2011, o 12:39

zwiazane jest to cos z temperaturą silnika... moze cos jest popiepszone z układem zapłonowym przez zły odczyt temperatury czujnika temp.płynu chlodzacego... :-/ se wymysliłem teorie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez trollu » 4 wrz 2011, o 13:26

nie wiem jak w 1.4 ale chyba jest tam jakiś krokowiec który trzyma obroty. po mojemu po odpuszczeniu gazu krokowiec wiesza się, przepustnica za bardzo się przymyka i klops
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Pingu » 8 wrz 2011, o 14:12

a na zimnym nie ma problemu bo na ssaniu go trzyma ;)
Wedlug mnie tez silniczek krokowy, albo filtr paliwa zawalony :)
Avatar użytkownika
Pingu
Czytacz
 
Posty: 57
Dołączył(a): 8 cze 2011, o 14:48
Lokalizacja: naniecka

Postprzez klata90 » 25 lis 2011, o 23:42

do teraz nie uporałem sie z tym problemem ze tak powiem nie miałem nawet czasu ale dziś przyszła mi mysl ze to moze byc przez zmieniana rurę wlotu ciepłego powietrza poprzednia miałem cala uszkodzona wiec zmieniłem na stara rurę o zdecydowanie mniejszej srednicy czy myslicie ze moze to byc przez to?? moze nie pobiera tyle powietrza ile potrzeba i dlatego tak?
klata90
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 16 maja 2011, o 12:10
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez arthorius » 27 lis 2011, o 01:33

Miałbyś większe spalanie tylko bo więcej paliwa idzie do układu jak powietrza. Tak sobie myślę tylko. Stawiałbym na krokowy.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
arthorius
Badacz tematu
 
Posty: 311
Dołączył(a): 7 lip 2011, o 11:51
Lokalizacja: Centrum

Postprzez prezesik » 27 lis 2011, o 10:25

Kolego sprawdz czy masz prawidlowo podlaczone wezyki podcisnienia, jeden wychodzi z pokrywy wtrysku i jest podlaczony do wtrysku, drugi idzie z pokrywy wtryysku do filtra powietrza, ktory steruje klapka we filtrze. Klapka natomiast reguluje jakie powietrze ma isc do wtrysku cieple/zimne.
Na zimnym silniku klapka powinna byc skierowana tak, aby silnik bral cieple powietrze z kolektora, po rozgrzaniu silnika klapka powinna sie podniesc i ustawic tak, aby do wtrysku lecialo zimne powietrze.
Na cieplym silniku zdejmij wezyk z filtra powietrza, powinien on zasusac powietrze, a tym samym podnosic klapke.
Jezeli masz LPG to sprawdz, czy nie masz jej zablokowanej w ktorejs pozycji, tak robia gaziarze.

[ Dodano: 2011-11-27, 09:27 ]
Ostatecznie to uszkodzony krokowy.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 13 gości