Filtr oparów paliwa

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Filtr oparów paliwa

Postprzez PabloSBT » 17 cze 2013, o 21:30

Witam! Już zaczynam głupieć z moim golfem wyregulowałem mu gaz zgasiłem odpaliłem obroty 500-900 na benzynie też szarpie obrotami tyle że mniej odczuwalnie zauważyłem że obroty zaczyają wariować jak zaczyna cykać z filtra węglowego z nadkola, na komputerze nie ma błędów zdjąłem tą wtyczkę i obroty trzyma równiutko 850 ale dziwnie brzmi silnik(jak by pracował na 3 gary) tak samo obroty stabilizują się jak odłączę przewód od odmy czy to normalne że ten zaworek cyka nawet na lpg? powinien tak ? słyszałem że można zaślepić wężyk i będzie ok tylko czy nie będzie mi dmuchać oparami na silnik jak odłączę przewód? czy naprawiać to i co w tym mogło się zepsuć?
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Filtr oparów paliwa

 

Postprzez k-m-r1 » 17 cze 2013, o 22:54

instalacja jaka? jaki sterownik?
jak na kurek to ja bym wywalił LPG

u mnie zaworek cyka
nie mam problemów

jak zachowuje sie sonda?


można odpiąc wtyczke tak czesto robia"fah mechanicy" i szybka naprawa za 150 zł :hyhy: to nie naprawa

odepniesz to w kompie mogą wyskakiwac błedy
zaslepienie lub załąmanie weżyka nie bądą podawane opary

w sumie to można ale to nie naprawa a szybie łątanie problemu
Polska wersja programu MACH3 cnc---- Makra do palników ,magazynków, THC, OHC---- EKRANY dla firm i producentów maszyn ---- budowa sprzedaż maszyn Plazmy, Elektrodrążarki, Frezarki ,Tokarki, Gietarki, inne maszyny
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez PabloSBT » 18 cze 2013, o 06:10

istalacja bingo m z aturatorem sonda wymieniana rok temu na oryginał boscha co ciekawe jak bym nie ustawił instalację to obroty falują nawet na bogatej mieszance sonda oscyluje 0.1 do 0.9 lewego za nie ma
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez wydym1 » 18 cze 2013, o 19:00

ten filtr węglowy to mozna wypiąć całkiem i tak...nie ma on znaczącego działania...
Nie sztuką jest trzeć dokładką po asfalcie, sztuką jest to robić wahaczem :P
Avatar użytkownika
wydym1
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 10 maja 2010, o 18:49
Lokalizacja: Mazowsze

Postprzez PabloSBT » 18 cze 2013, o 22:45

Sprawdziłem ten zawór i był cały czas otwarty odłączylem mu wtyke i zaślepilem wężyk obrotystabilniejsze na lpg. Ale co mnie zaskoczyło ustawiłem gaz zgasilem i odpalilem mieszanka za uboga to znowu regulacja przejechałem się troche zgasilem i odpalilem mieszanka za bogata chociaż chwilę wcześniej było ok raz uboga raz bogata już nie mam pomysłów golfa :/
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez pablomed » 22 cze 2013, o 08:59

PabloSBT, po otwarciu zaworka (jesliby działał) powietrze jest zasysane do silnika poprzez otwór u dołu filtra. Jest to więc jakby "lewe powietrze" ale w tak małej ilości że w dobrze wyregulowanym silniku nie powinno mieć wpływu na obroty, ale jeśli mieszanka jest wyjściowo za uboga to do dodatkowe lewe powietrze może już dać sopadki obrótóww.
Teraz masz problemy z regulacją i na tym sie skup: np zregeneruj stary parownik, uszkodzona lambda, silniczek krokowy LPG, błędy w podłączeniu instalacji + błędy w sterowniku silnika, bliżej się tego określić na odległość nie da ale to są powszechne problemy w drugiej generacji LPG przy wtrysku Bosch Mono
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości