Falowanie obrotów - sttzelanie z wydechu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Falowanie obrotów - sttzelanie z wydechu

Postprzez Senti » 7 lip 2014, o 22:47

A więc mam problem z golfem 3.
Wymieniłem ostatnio silnik krokowy bo tam ten brzęczał i myślałem ze zwiększone spalanie mam przez niego.
Nowy kupiłem zamiennik firmy energy.
Mam taki problem że obroty mi falują i przy tym wydech strzela/dławi się.
Dziś byłem ustawiać zapłon bo myślałem że to przez to ale po wyregulowaniu jest gorzej.
Próbowałem resetować ecu i nic
Co może być przyczyną ?
Co mogę sprawdzić ?
Jestem lajkiem nie znam się na samochodach za specjalnie i nie mam jakiś mega narzędzi.
Oddałem kiedyś do mechanika nie ma lewego powietrza ani spaliny nie są podwyższone podobno bo byl na stacji diagnostycznej.
Mechanik z naszej wsi nie jakiś tam którego wziąłem z ulicy.
Z tego co pamiętam to przed resetem ecu mialem błąd chyba "nastawnik przepustnicy zwarcie w obwodzie" ? Możliwe że to silnika krokowego wina i że się zepsuł po miesiącu ?
Senti
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30 maja 2014, o 16:13
Lokalizacja: Kraków

Falowanie obrotów - sttzelanie z wydechu

 

Postprzez pablomed » 9 lip 2014, o 14:36

podaj typ silnika, znajdziesz fotki w necie lub odczytasz z wklejki w bagażniku. Chodzi o oznaczenie typu ABU, AEE, AEA, AFT, AKS .
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Senti » 9 lip 2014, o 20:21

AEA. Dodam ze to byl silnik krokowy. Zamiennik padł po miesiącu. Mam kolejny problem. Auto jest za slabe jak na 1.6. Mojego taty uno 1.0 zbiera się nie wiele wolnej co może być przyczyną co sprawdzić ?
Na komputerze 0 błędów w samochodzie dziś sprawdzałem. I wciąż za dużo pali.
Senti
Berbeć
 
Posty: 10
Dołączył(a): 30 maja 2014, o 16:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez pablomed » 9 lip 2014, o 22:40