Dziwny problem z odpalaniem GTI

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dziwny problem z odpalaniem GTI

Postprzez wilk3 » 16 wrz 2014, o 13:15

Witam serdecznie wszystkich . Po ostatnim zakupie mojego pierwszego wymarzonego GTI na drugi dzien już miałem problemy z odpaleniem wozu . Musiałem go "chechłać" tak ze 3 razy i zaskakiwał ale były dni że od razu za pierwszym razem odpala ale dzisiaj to już mu kompletnie się odechciało chyba wszystkiego..z pod domu od razu odpalił podjechałem sobie w pewne miejsce auto może stało ze 20 min i kiedy chciałem go odpalić to już nie mogłem uwierzcie mi że chcechłałem go chyba z 10 razy oczywiście z przerwami żeby go nie katować ze 3 razy odpalił wskoczył w obroty ale momentalnie zgasł jak by się zapchał nie miał mocy?! Usłyszałem jak przekręcam kluczyk takie bzyyyyt i wtedy wiem że odpali ale jak tego nie usłyszę to mogę go odpalać i odpalać i nic z tego nie będzie. Dodam tylko że akumulator jest dobry i normalnie go ładuje jest 14,03 V , i jeszcze jak już odpalę to tak wskakuje w te obroty z takim kopytem na dobre 4,5 tyś obrotów. Czy ktoś wie co mu dolega czy to alternator czy bendiks się kończy lub może co innego się psuje czekam na opinie od was drodzy koledzy.
Jest Golf Jest Moc!
Avatar użytkownika
wilk3
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 22:13
Lokalizacja: Świnoujście

Dziwny problem z odpalaniem GTI

 

Postprzez VolDan » 16 wrz 2014, o 17:24

czyszczenie i adaptacja przepustnicy na dzień dobry. alternator nie ma nic wspólnego z odpalaniem. bendiks owszem ale jak by on był trafiony to byś miał problemy ogólnie z kręceniem rozrusznika
Gaz mam w podłodze, nie w bagażniku
VolDan
Moderator Globalny
 
Posty: 680
Dołączył(a): 7 wrz 2014, o 15:22
Lokalizacja: Wrocław
Rocznik: 92
Silnik: ABD POWER
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 16 wrz 2014, o 17:52

A który silnik to jest ten 1,8? ozn :?:

[ Dodano: 2014-09-16, 16:54 ]
wilk3 napisał(a): Usłyszałem jak przekręcam kluczyk takie bzyyyyt

a to z tył było słychać czy z przodu ?bo jak z tył to może pompa paliwowa powiedziała dość
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Gesiu_15 » 16 wrz 2014, o 19:05

wilk3 pompę paliwową słychać ? zobacz jakie ciśnienie daje bo może daje słabe ciśnienie i nie chce odpalać . JAki silnik masz ?
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez wilk3 » 16 wrz 2014, o 23:10

Witajcie Panowie Silnik Posiadam, 2.0 8V 115 km a ten bzyt słychać z tyłu ale nie za każdym razem a ewentualnie jak sprawdzić te ciśnienie tej pompy samemu mogę czy już trzeba zawitać u mechanika ?
Jest Golf Jest Moc!
Avatar użytkownika
wilk3
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 22:13
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez trollu » 17 wrz 2014, o 00:24

raczej mało prawdopodobne żeby pompa dawałą za małe ciśnienie, raczej jest tak że pompa daje większe ciśnienie niz to na listwie bo po coś jest ten regulator ciśnienia paliwa. jak przekręcisz kluczyk 2-3 razy to pompa się będzie odzywać, po którymś razie już nie bo układ będzie nabity. może być wina samej pompy - mój sąsiad miał w gofrze problem z zawieszającą sie pompą; może byc wina okablowania - gdzieś coś nie łączy i pompa nie dostaje zasilania itd.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez MiroGti » 17 wrz 2014, o 06:28

Sprawdź przekaźnik pompy 167 i przy okazji nr 30 w jakim stanie jest ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez wilk3 » 17 wrz 2014, o 13:01

Obrazek

Tak wygląda moja puszka. Nie znam się na elektryce ale jeżeli chodzi o numery tych przekaźników to u mnie jak widać 167 i 30 nie ma takich ale z tego co się orientuje to jest ta biała w rządzie dolnym od prawej strony to odłączyłem go i jest myślę ok te styki w nim są czyste nie zaśniedziałe czy popalone jakieś . Auto odpalałem dzisiaj 3 razy i odpalił od razu i za każdym razem było słychać ten bzyt tej pompy .
Jest Golf Jest Moc!
Avatar użytkownika
wilk3
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 22:13
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez pablomed » 17 wrz 2014, o 14:57

" bzy " z tyłu ma być słyszalne zawsze jak włączysz zapłon przez około sekundę , nie słyszysz to nie odpali - to jest dźwięk pompy benzyny.
Musiszisz dochodzić do tego czemu pompa sie czasem nie włącza. Przekaźnik od niej to ten biały na dole pierwszy po prawej w rogu, masz chyba nieoryginalny, najlepiej sprawdzić przez podmianeę, poruszać nim, trzymać na nim palec żeby wyczuć czy cyknie przy włączeniu zapłonu. Jeśli będzie sprawny to być może pompa mówi "umieram", Inne usterki moga dotyczyć okablowania od skrzynki do pompy lub od sterownika silnika do skrzynki, są rzadsze ale może sie zdarzyć
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez wilk3 » 22 wrz 2014, o 22:23

przez parę dni odpalał bez problemu ale dzisiaj znowu to samo :-x trzymałem palucha i cykał przy przekręcaniu kluczyka ale kiedy nie było słychać tej pompy to już nie było go ani słychać ani czuć że tak powiem tylko przy liczniku było słychać jak by się licznik przekręcał tak po cichu nie wiem jak określić ten dźwięk więc to może być ten przekaźnik postaram się kupić ori i napiszę co dalej czy jest poprawa czy nie.
Jest Golf Jest Moc!
Avatar użytkownika
wilk3
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 26 sty 2014, o 22:13
Lokalizacja: Świnoujście

Postprzez ToMeK1234 » 23 wrz 2014, o 13:18

[quote="pablomed"]" bzy " z tyłu ma być słyszalne zawsze jak włączysz zapłon przez około sekundę

Witam a co jesli pompa paliwa kreci dluzej tzn. z 3-4 sekundy i sie dopiero wylacza bo w moim 2.0 8v gti tak wlasnie jest?
ToMeK1234
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15 wrz 2014, o 14:27
Lokalizacja: Żabno

Postprzez MiroGti » 23 wrz 2014, o 15:27

ToMeK1234 napisał(a):Witam a co jesli pompa paliwa kreci dluzej tzn. z 3-4 sekundy i sie dopiero wylacza bo w moim 2.0 8v gti tak wlasnie jest?

Nic pompa chodzi tyle ile potrzebuje żeby dobić ciśnienie ,może filtr paliwa jest taki zapchany że nie może przez niego paliwo dojść i zrobić ciśnienie :?:
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - - www.hard-met.pl/pl/13/tasmy-transportujace-pcv-i-pu



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 24 gości