pietia77 napisał(a)::cry: Witam wszystkich formolowiczow.Mam taki problem i juz jestem zalamany bo to juz trzeci mechanik.Autko chodzi ok ale jest problem z obrotami zaczol mi gasnac w miescie na skrzyzowaniach np.przy dojezdzie do swiatel lub kiedy redukowalem np. trojki na dwojke.Niedawno zalozylem gaz facet powiedziasz ze jezeli na paliwie bedzie gasl to na lpg z podwojona sila i tak sie stalo dalem ostatnio mechanikowi zeby przeczyscil mi przepustnice juz nie gasnie ale bardzo pwoli opada wskazowka obrotomierza i zatrzymuje sie na 1200 obrotow i po piecu sekundach wraca na swoje 950,podczas jazdy jak wrzuce z czworki na luz to wskazowka obrotomierza opada jak by byla w oleju zalana to przecierz nie mozliwe zeby tak powoli opadala pozatym jak mam na biegu i zdejeme noge z gazu to powinna jakos tam opadac powoli i auto powinno sie dusic po jakim czasie opada ale wydaje mi sie ze za powoli bardzo prosze was o podpowiedz bo ja sie na tym nie znam a juz wydalem pieniadze na 3 mechanikow i kazdy tylko kase zbiera i nic nie robi. moze ktos zna jakiegos dobrego mechanika ktory powie co jest przyczyna w woj. lodzkim.dziekuje z gory za wszystkie posty jezeli czegos nie mozna zrozumiec to jeszcze napisze chetnie byle bym tylko udalao sie to naprawic DZIEKUJE POZDRAWIAM. VW 3 KOMBI 1.4 ROK 97
masz miernik ? jeśli tak to sprawdź jaka jest rezystancja czujnika temp pomiędzy pinem 1i3
wartości jakie powinny być są w tabeli jeśli czujnik temperatury będzie miał właściwą rezystancje to dobrze było by się podpiąć pod komputer

ale zanim coś zaczniesz robić to odłącz kleme - od akumulatora na 10 min i zobacz czy po podłączeniu będzie dalej tak mułowato chodził jeśli tak to przydało by się sprawdzić tps tu masz temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ulacja+TPS