Dymi na biało/niebiesko przy odpalaniu na zimnym. 1.8B

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Dymi na biało/niebiesko przy odpalaniu na zimnym. 1.8B

Postprzez Major » 26 sie 2012, o 01:06

Witam, jestem tutaj nowy 22.08 nabyłem golfa, 1.8 benzyna wersja 90KM.
Niestety już na początku pojawiły się problemy, szukałem na forum ale wszystko znajdowałem dotyczące diesli. Otóż mam taki problem, gdy auto jest zimne i odpale to z tyłu widać chmurę dymu i śmierdzi nieprzepaloną benzyną. Obroty spadają do 500, gdy przytrzymam go tak na 1000 obrotów przez jakieś 10sek, puszczę to już normalnie chodzi nie kopci ani nie falują oborty, jak go zgaszę i odpalę też nie ma takiego problemu - problem występuje tylko i wyłącznie na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu.

Proszę o pomoc, bo nie wiem co to może być i czy mam się martwić.

Pozdrawiam.
Major
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 08:12
Lokalizacja: Zdlony Śląsk

Dymi na biało/niebiesko przy odpalaniu na zimnym. 1.8B

 

Postprzez pietrasiak2 » 26 sie 2012, o 02:37

Do sprawdzenia WN, działanie krokowca, czujnik cieczy chłodzącej :-) :-) :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez Major » 26 sie 2012, o 07:13

czyli to kopcenie to nic poważnego? bo bałem się że jakaś uszczelką pod głowicą, uszczelniacze zaworów czy coś podobnego
Major
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 sie 2012, o 08:12
Lokalizacja: Zdlony Śląsk

Postprzez rafal9119 » 26 sie 2012, o 07:53

jak z przy pierwszym odpalaniu zadymi to nic innego jak ::
Major napisał(a):uszczelką pod głowicą, uszczelniacze zaworów

przerabiałem to. a np jak na 3 biegu masz 4 tys to nie dymi???
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez trollu » 26 sie 2012, o 11:17

rafal9119 napisał(a):jak z przy pierwszym odpalaniu zadymi to nic innego jak ::

w benzynie mogą być jakieś zanieczyszczenia, w kacie poza tym wytrąca się para wodna co bardzo widać zimą. gdyby uszczelka puszczała to kopciłby raczej cały czas. zrobić elektrykę żeby silnika miał dobre spalanie i można mysleć dalej
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez rafal9119 » 26 sie 2012, o 13:04

trollu napisał(a): gdyby uszczelka puszczała to kopciłby raczej cały czas
mozemy podyskutowac na ten temat u mnie jak pusciła uszczelka to dymił przy 1 odpaleniu ,nie było mowy zeby zadymił w trasie itd. tez mnie to zastanawiało. ale po wymianie wszystko wrociło do normy.
MĄDRA SOWA RADZI: LEGALIZOWAC I SADZIĆ!!!!
rafal9119
Members
 
Posty: 943
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 19:26
Lokalizacja: Pisz- NPI

Postprzez trollu » 26 sie 2012, o 13:21

wiadomo, nigdy nie ma tak że coś sie psuje od razu i za każym razem tak samo, biorę to pod uwagę.
płynu chłodzącego ubywa?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez KristoF » 26 sie 2012, o 16:58

wstrzymałbym się z określeniami typu:
uszczelka, uszczelniacze, itp.
Kolega nie napisał czy ubywa mu oleju czy też płynu chłodniczego, nie napisał czy ma wycieki oleju.
Proponuję sprawdzić stan układu zapłonowego, też kiedys miałem takie problemy w golfie.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości