DUŻY PROBLEM

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

DUŻY PROBLEM

Postprzez konrad80 » 23 cze 2007, o 20:34

Witam, mam problem, podczas jazdy skaczą mi obroty oraz gaśnie silnik (czasami). Wczesniej działo się już tak wymieniłem moduł z cewką, przwody, kopułkę z palcem, świece i sondę lambda. Przy podłaczeniu do laptopa nc nie wykazuje, a on dalej wariuje z tymi obrotami. Czy wie ktoś co to może być, bo na pewno nie jest to silniczek krokowy. Pomocy :(
Ostatnio edytowano 3 lip 2007, o 21:30 przez konrad80, łącznie edytowano 1 raz
konrad80
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 cze 2007, o 19:53
Lokalizacja: Lublin

DUŻY PROBLEM

 

Postprzez krazek1 » 23 cze 2007, o 21:42

Jeszcze jeden post napisany dużymi literami i będzie usunięty
Avatar użytkownika
krazek1
VIP
 
Posty: 469
Dołączył(a): 25 maja 2007, o 10:16
Lokalizacja: Szczecinek
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez TOMMy » 24 cze 2007, o 12:33

Może przepustnica?? Z tego co wiem, że jak się autko dławi to może być problem z przepustnicą...
TOMMy
Czytacz
 
Posty: 60
Dołączył(a): 3 cze 2007, o 12:30
Lokalizacja: SY

Re: DUŻY PROBLEM

Postprzez rafik » 1 lip 2007, o 22:53

konrad80 napisał(a):WITAM, MAM PROBLEM, PODCZAS JAZDY SKACZĄ MI OBROTY ORAZ GASNIE SILNIK (CZASAMI). WCZEŚNIEJ DZIAŁO SIĘ JUŻ TAK ALE WYMIENIŁEM MODUŁ Z CEWKĄ, PRZEWODY, KOPUŁKĘ Z PALCEM, ŚWICE I SONDĘ LAMBDA. PRZY PODŁĄCZENIU DO LAPTOPA NIC NIE WYKAZUJE, A ON DALEJ WARIUJE Z TYMI OBROTAMI. CZY WIE KTOŚ CO TO MOŻE BYĆ, BO NA PEWNO NIE JEST TO SILNICZE KROKOWY.POMOCY :-(


Hej....No wlasnie to jest zwiazane z silnikiem krokowym.Mialem to samo i doszedlem do tego...przyjzyj sie dzwigience gazu przy gazniku...z jednej strony dotyka silnika krokowego a z drugiej strony regulacjii i wlasnie tam nie powinna sie opierac..powina byc zdala od tej regulacjii to silnik krokowy jest odpowiedzialny za obroty...sprawdz to...daj znac czy to opanowales...
rafik
Czytacz
 
Posty: 35
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 00:34
Lokalizacja: szubin

Postprzez konrad80 » 7 lip 2007, o 20:08

Problem się rozwiązał, ale troche to trwało. Okazało sie że powodem tego gaśnięcia i skoków obrotów był czujnik położenia wału korbowego tzw. czujnik Halla. Pozdrawiam !
konrad80
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 cze 2007, o 19:53
Lokalizacja: Lublin


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 7 gości